کد خبر : 1600374 | 03 فروردين 1398 ساعت 14:26 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت پزشک اسپانیایی از روند درمان عموری

خرید گران قیمت الهلال در آستانه بازگشت

خرید جنجالی قهرمان عربستان در تابستان گذشته در آستانه بازگشت به زمین چمن قرار گرفته است.

خرید گران قیمت الهلال در آستانه بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، عمر عبدالرحمان کاپیتان تیم ملی امارات و خرید گران قیمت تابستانی الهلال با بدشانسی بزرگ در اولین بازی های خود با پیراهن قهرمان عربستان دچار مصدومیت شد و بالاجبار زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد تا به این ترتیب به مدتی طولانی از میادین دور و غایب بزرگ میزبان جام ملت های آسیا 2019 لقب بگیرد.


باشگاه متمول سعودی برای این که روند درمانی عموری را سرعت بیشتری ببخشد با صرف هزینه ای گزاف این بازیکن مصدوم را به جراح سرشناس اسپانیایی در بندر بارسلونا سپرد تا دکتر رامون کوگات زانوی مرد سال سابق آسیا را زیر تیغ ببرد. با گذشت چندماه از جراحی رباط صلیبی عموری، جراح مشهور اسپانیایی در گزارشی مفصل روند درمان این بازیکن را تشریح کرد تا موجی از امیدواری طرفداران ستاره اماراتی و باشگاه الهلال را در بر بگیرد.


بنا به اعلام دکتر کوگات، عموری از دو تا سه هفته دیگر مشکلی برای بازگشت به مستطیل سبز و پابه توپ شدن نخواهد داشت. ستاره گران قیمت اماراتی این روزها زیر نظر بدنساز ویژه اسپانیایی تمرینات ویژه خود را پیگیری می کند و قرار است تا یک هفته دیگر تست های آمادگی جسمانی را پشت سر بگذارد که بنا به اعلام دکتر رامون کوگات در صورت موفقیت در این تست ها مجوز بازگشت عموری به تمرینات با توپ صادر می شود.

دیدگاه‌ها