کد خبر : 1600425 | 03 فروردين 1398 ساعت 21:44 | 78.5K بازدید | 0 دیدگاه

اگر کولینا دربی را سوت نزند

خورشیدی داور حساس ترین نبرد اول سال

باتوجه به این که علی‌رضا فغانی، بیژن حیدری، موعود بنیادی فر، پیام حیدری و رضا کرمانشاهی داور دیگر دیدارهای لیگ هستند، به نظر می‌رسد اشکان خورشیدی داور دربی پایتخت خواهد بود.

خورشیدی داور حساس ترین نبرد اول سال

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در روز دهم فروردین ماه برگزار می‌شود و مهم ترین نکته در این خصوص، داور مسابقه است. باتوجه به این که در ماه های اخیر موضوع داوری برای تیم های بزرگ بسیار جنجال ساز شده، کمیته داوران نیز با وسواس خاصی از چند وقت پیش به دنبال انتخاب بهترین داور بود.

 

عصر امروز داوران چند بازی هفته بیست و سوم اعلام شدند که در آن علیرضا فغانی داور بازی پدیده و پارس انتخاب شده و بیژن حیدری، رضا کرمانشاهی، پیام حیدری و موعود بنیادی فر نیز داوران دیگر مسابقات هستند و همین موضوع نشان می‌دهد که احتمالا اشکان خورشیدی داور دربی خواهد بود.

 

خورشیدی در ماه های اخیر داور چند بازی مهم بوده و گمانه زنی ها درباره قضاوت او در دربی پایتخت نیز شنیده می‌شد و باید دید سرانجام تصمیم کمیته داوران چه زمانی به طور رسمی اعلام خواهد شد.

 

پیام حیدری نیز داور دربی اصفهان خواهد بود. در هفته های اخیر هواداران سرخابی پویش های مختلفی با عنوان داور خارجی برای دربی به راه انداخته بودند اما شواهد نشان می‌دهد که این اتفاق حداقل در این بازی رخ نخواهد داد.

 

حضور کولینا در تهران به عنوان کسی که یکی از بزرگترین داوران تاریخ به حساب می‌آید، حساسیت های این بازی را از لحاظ داوری بیشتر کرده و شاید بیشترین تردیدهای کمیته داوران نیز به همین دلیل است. کولینا که در فیفا مشغول به کار است، برای آزمایش آفلاین VAR به تهران می‌آید و به همین دلیل نحوه قضاوت این مسابقه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

دیدگاه‌ها