کد خبر : 1600455 | 04 فروردين 1398 ساعت 10:44 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع تیم سپاهان درمناطق سیل زده (عکس)

مدافع تیم سپاهان با حضور در مناطق سیل زده ترکمن صحرا در امداد رسانی به مردم کمک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عزت پورقاز که دو سه روز پیش از عدم انعکاس اخبار سیل توسط شبکه های تلویزیونی گله کرده بود و خواستار کمک بهتر دولت به مردم سیل زده شده بود با کسب اجازه از امیر قلعه نویی اردوی تیم سپاهان را ترک کرد و راهی ترکمن صحرا شد تا در کنار همشهریان قرار بگیرد و به آنها کمک کند.

 

عزت پورقاز به دلیل سه اخطاره بودن در بازی دربی غایب است. او پیش از این هم نشان داد یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران به شمار می رود. در حالی که علیرضا منصوریان طی تماس تلفنی با عزت خواستار حضور او در ترکیب آبی ها شده بود او به دلیل قول شفاهی که به استقلال خوزستان داده بود از سرمربی وقت استقلال عذرخواهی کرد. هر چند عقد قرارداد با استقلال خوزستان از نظر مالی به ضرر وی تمام شد چرا که تیم دچار مشکلات مالی شد تا جایی که در تعطیلات زمستانی مجبور به جدایی از استقلال خوزستان و حضور در تیم سایپا شد.

 

عزت در گفتگویی کوتاه درباره مناطق سیل زده گفت: عمق فاجعه ای که رخ داده خیلی زیاد است و قطعا مردم به امداد رسانی و کمک بیشتر و جدی تری نیاز دارند. اتفاقی که در استان گلستان رخ داده یک اتفاق طبیعی بوده و نمی شد مانع از آن شد اما کوتاهی در امدادرسانی در روزهای اول سیل و شاید هم اینروزها غیر طبیعی است. در چنین روزهایی باید همه دست به دست هم دهیم و خیلی سریع به مردم کمک کنیم. ستاد مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه و ارگان هایی از این دست باید  در چنین روزهایی خود را نشان دهند و هدف این ارگان ها نباید فقط برگزاری جلسه باشد و همه باید کار عملی انجام دهیم. من به اینجا آمدم تا در کنار مردم شهرم باشم و هر کمکی از دستم برمی آید انجام دهم و از سرمربی تیم سپاهان هم تشکر می کنم که در چنین شرایطی به من اجازه داد به منطقه بیایم چرا که دلم پیش مردم شهر بود و این کوچک ترین کاری بود که می توانستم برای آنها انجام دهم. خیلی از مردم در این اتفاق تلخ همه سرمایه زندگی خود را از دست دادند.  خیلی از خانواده ها با چند گاو و گوسفند خرج زندگی خود را در می آوردند که متاسفانه در این حادثه تلخ همه سرمایه آنها از بین رفت و امیدوارم دولت در ادامه مسیر با اعطای وام به این خانواده ها کاری کند که مردم به زندگی عادی برگردند. مردم منطقه ترکمن صحرا در محرومیت زندگی می کردند  و نیاز به توجه و کمک بیشتری دارند. من به نوبه خودم از همه ورزشکاران و سلبریتی هایی که در تلاش برای انجام کار برای مردم ترکمن صحرا هستند تشکر می کنم و خواهش می کنم این موضوع را فراموش نکنند چون مشکلات اصلی بعد از پایین آمدن سطح آب تازه خود را نشان می دهد.

 

1392580

 

1392581

 

1392582

دیدگاه‌ها