کد خبر : 1600459 | 04 فروردين 1398 ساعت 11:15 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

امروز تست نهایی مصدومیت طارق همام

کادر پزشکی تیم ملی فوتبال عراق امروز تست نهایی را به روی طارق همام انجام می دهد تا میزان دقیق مصدومیت این بازیکن و هم چنین زمان استراحت او را برای بازگشت به میدان مشخص شود.

به گزارش "ورزش سه"، طارق همام که به دلیل حضور در تورنمنت سه جانبه موصل اردوی تیم استقلال را ترک کرده بود در تمرین به دلیل برخورد با یکی از هم تیمی های خود از ناحیه پا احساس درد خفیفی کرد اما به توصیه کادر پزشکی تیم از تمرین دست کشید تا آسیب دیدگی او تشدید نشود. برآوردهای اولیه برای بازگشت وی به میدان 10 روز است و بر این اساس این بازیکن عراقی دربی را از دست می دهد. مسابقه ای که دهم فروردین در تهران برگزار می شود.

 

صفحه رسمی تیم ملی فوتبال عراق این خبر را تایید کرده و یکی از کسانی که این خبر را لایک کرده طارق همام است. برادر بازیکن تیم ملی فوتبال عراق نیز در صفحه شخصی اش با تایید خبر آسیب دیدگی طارق ابراز امیدواری کرده است که هر چه سریعتر او خوب شود و دوباره به میادین بازگردد.

 

گفتنی است در روزهای فیفادی ماه مارس بازیکنان تیم ملی با ترک اردوی باشگاهی مشغول انجام بازی برای تیم های ملی خود هستند و طارق هم به همین بهانه اردوی تیم استقلال را ترک کرد. کادر پزشکی باشگاه استقلال هم چنین از طارق خواسته با سفر به تهران دوران نقاهت خود را در باشگاه استقلال دنبال کند.

 

1392590

 

1392591

دیدگاه‌ها