کد خبر : 1600495 | 04 فروردين 1398 ساعت 13:52 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

تفکر عمیق شفر برای دربی سرنوشت

سرمربی استقلال بدون تردید روز دهم فروردین مهمترین دربی خود را از زمان حضور در ایران تجربه خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، بازی استقلال برابر پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر چهارمین دربی‌ای است که شفر در ایران آن را تجربه می کند اما بدون تردید هیچ کدام از بازی های قبلی به اندازه این بازی در جدول رده‌بندی اهمیت نداشته است.

 

شفر  تاکنون در دربی های قبلی یک برد، یک تساوی و یک شکست را به نام خود ثبت کرده است اما او در حالی پای به دیدار چهارم می گذارد که به خوبی می‌داند در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند تیمش را به رتبه اول جدول رده بندی برساند و از همه مهمتر این که رقیب اصلی خود را در راه قهرمانی پس بزند. وینفرد شفر برای این بازی انتقامی و بسیار سرنوشت‌ساز تمرکز زیادی روی تمرین های شاگردان خود گذاشته است و بسیار تلاش می‌کند تا روز دهم فروردین تیمش را از هر نظر کاملا آماده بازی با پرسپولیس کند.

 

وینفرد شفر در این بازی طارق همام را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سایر بازیکنان این تیم کاملا آماده هستند تا بتوانند در ترکیب آبی ها به میدان بروند و نقش مهمی در پیروزی تیمشان ایفا کنند.

 

 نکته مهم دربی روز دهم فروردین این است که استقلال برای رسیدن به صدر جدول نیاز مبرم به کسب پیروزی دارد و شفر احتمالا با ترکیبی تهاجمی و البته تفکری هجومی تیمش را به زمین خواهد فرستاد.

 

رضا سعیدی پور

 

1392617

دیدگاه‌ها