کد خبر : 1600582 | 04 فروردين 1398 ساعت 22:15 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند مارادونا به بازیکنان تیم ملی آرژانتین!

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، از نمایش اخیر این تیم مقابل ونزوئلا به شدت عصبانی است.

حمله تند مارادونا به بازیکنان تیم ملی آرژانتین!



به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه و عجیب با 3 گل مغلوب ونزوئلا شد و مارادونا معتقد است هیچ یک از بازیکنان فعلی ترکیب تیم ملی آرژانتین لایق پوشیدن پیراهن آلبی سلسته نیستند.

 

1359069

 

مارادونا گفت: "من هیچ یک از بازی های تیم ملی آرژانتین را نمی بینم زیرا من اصولا فیلم های ترسناک را تماشا نمی کنم. افرادی نالایق تیم ملی کشور ما را اداره می کنند. آیا فکر می کردید که آرژانتین قطعا ونزوئلا را شکست می دهد؟ ونزوئلا تیم خوبی است.

 

آنها همیشه به مردم آرژانتین خیانت کرده و دروغ می گویند و من متاسفم که آرژانتین در چنین دیدارهایی هم نمی تواند پیروز شود. من یک آرژانتینی متعصب هستم اما این حس مربوط به بازیکنانی چون اسکار روجری، باتیستوتا، پومپیدو و کانیگیا است. این بازیکنان لایق پوشیدن لباس تیم ملی آرژانتین نیستند و من برای اینکه مردم ما مجبورند به چنین افرادی باور داشته باشند متاسفم.

 

مارادونا همچنین در مورد برتری مکزیک برابر شیلی گفت: "زدن 3 گل به تیمی مانند شیلی آسان نیست. بازیکنان مکزیک و تاتا مارتینو خیلی خوب کار می کنند و عملکرد این تیم فوق العاده بود. من می خواهم به تاتا مارتینو تبریک بگویم اما باید این کار را به طور جداگانه انجام دهم."

دیدگاه‌ها