کد خبر : 1600627 | 05 فروردين 1398 ساعت 12:08 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی و تمرین شادی گل برای دربی (عکس)

ستاره شماره ۸ تیم فوتبال استقلال در تمرین روز گذشته این تیم شادی گلزنی احتمالی اش به پرسپولیس را تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بخش مهمی از تمرین روز گذشته استقلال به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت بازی که بازیکنان در آن با انگیزه بسیار بالا حضور داشتند و کری و رقابت بین آنها کاملاً مشهود بود.
در یک صحنه فرشید اسماعیلی که از امیدهای اصلی تهاجمی استقلال در بازی با پرسپولیس محسوب می شود موفق شد دروازه مهدی رحمتی را به زیبایی باز کند که این گل باعث شد او شادی بسیار زیادی در زمین شماره دو آزادی انجام بدهند.


در کنار این که این شادی گل نشان می دهد چقدر انگیزه و رقابت بین بازیکنان استقلال برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی زیاد است احتمالا اسماعیلی شادی گل احتمالی اش برابر پرسپولیس را هم تمرین کرده است تا در صورت گلزنی بتواند یک جشن ویژه برای هواداران استقلال در استادیوم آزادی برگزار کند.


 فرشید اسماعیلی در دربی هایی که برای استقلال به میدان رفته هم سابقه گلزنی و هم ارسال پاس گل دارد و امیدوار است در دربی ۸۹ هم بتواند این اتفاق را دوباره تکرار کند.


اگر تا روز بازی با پرسپولیس اتفاق خاصی نیفتد فرشید اسماعیلی به احتمال فراوان در کنار ایسما، منشا و پاتوسی مربع خط حمله آبی‌ها را تشکیل خواهد داد، بازیکنانی که در نیم فصل دوم لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای در کنار هم در بخش تهاجمی  استقلال داشته‌اند.

 

1392779

 

1392778

 

1392777

عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها