کد خبر : 1600633 | 05 فروردين 1398 ساعت 12:24 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیرمرد فرانسوی جدیدترین سفیر جام جهانی 2022

ونگر: انتظار قهرمانی قطر در آسیا را نداشتم

مرد مشهور فرانسوی بعد از مدتی خانه نشینی و دور بودن از هیاهوی دنیای فوتبال به کمپین قطری ها پیوست تا جدیدترین سفیر جام جهانی 2022 لقب بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر به عنوان یکی از چهره های معروف در عین حال محبوب و بااعتبار دنیای فوتبال این روزها به عنوان مهمان ویژه در دوحه قطر مشغول بازدید و بررسی شرایط میزبانی قطر از جام جهانی 2022 است. همین حضور کافی بود تا کمیته برگزاری رقابت ها نهایت استفاده از تجربیات تئوریسین بزرگ فرانسوی را ببرد و با او قراردادی به عنوان سفیر تبلیغاتی جام جهانی 2022 ببندد.


روزنامه استاد الدوحه با انتشار گزارشی از این اتفاق بزرگ مدعی شد آرسن ونگر از روند آماده سازی و برنامه ریزی قطر برای برگزاری یکی از بزرگ ترین رویدادهای فوتبال دنیا در سال 2022 سورپرایز شده است. این روزنامه سپس گفتگویی از سرمربی سابق آرسنال منتشر کرد که ونگر در بخشی از این مصاحبه نسبت به قهرمانی اخیر عنابی ها واکنش نشان داد.


پیرمرد فرانسوی در خصوص این قهرمانی گفت:«نه تنها من بلکه کمتر کسی انتظار قهرمانی از قطر در آسیا 2019 داشت اما این اتفاق تاریخی رقم خورد و تنها دلیل آن نیز برنامه ریزی خوب در سال های گذشته و تکمیل طرح های مختلف برای پیشرفت فوتبال در این کشور است به ویژه راه اندازی آکادمی اسپایر که اهمیت آموزش و پرورش استعدادهای ناب فوتبال را به رخ کشید. این آکادمی پلت فرم قهرمانی قطر بود و شک ندارم نتایج خوب آن در سال های آتی بیشتر به چشم خواهد آمد».

 

1392783

دیدگاه‌ها