کد خبر : 1600663 | 05 فروردين 1398 ساعت 15:05 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال زودهنگام داوری دربی از دیدگاه سپاهانی ها

دست اندر کاران باشگاه سپاهان با توجه به حواشی اخیر نگران داوری مسابقات شان در هفته های باقی مانده از لیگ برتر هستند.

جنجال زودهنگام داوری دربی از دیدگاه سپاهانی ها

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها طی روزهای گذشته حواشی زیادی را در امر داوران فوتبال تجربه کردند. بعد از مصاحبه امیر قلعه نویی علیه 4 داور مطرح فوتبال ایران و موضع گیری های تندی که داوران علیه او انجام دادند، حالا در آستانه دیدار دربی اصفهان دغدغه هایی از سوی مسئولان سپاهان وجود دارد. از آنجایی که باشگاه ذوب آهن نیز یک بیانیه علیه داوری ها صادر کرده حالا به نظر می رسد پیام حیدری کار سختی داشته باشد.


یکی از مسئولان سپاهان در این باره نوشته است: «یک درد و دل و یاداوری خاطرات تلخ از سوی قلعه نویی بعد از بازی سپاهان مقابل فولاد خوزستان منجر به سوتفاهمی شد که واکنش بعضی از داوران را دربر داشت که واکنش منطقی سرپرست کمیته داوران و توضیحات امیر قلعه نویی باعث شد خیلی زود این ماجرا پایان گیرد اما دستاویز قرار دادن ذوب آهن به آن ماجرا و بیانیه ای که کلیتش آن سوتفاهم رسانه ای بود حالا باعث نگرانی مسئولان سپاهان شده است که توضیحات باشگاه سپاهان در آخرین بیانیه این تیم نگرانی های آنها در تحت فشار قرار گرفتن داور این دیدار به وضوح مشخص است. دربی اصفهان همیشه جزو پاکترین و مهیج ترین دربی های لیگ برتر است و امیدواریم این بازی نیز بدور از حواشی جذاب و دیدنی شود.»


دیدار دربی اصفهان میان سپاهان و ذوب آهن فردا ششم فروردین در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود. دیداری که برای هردو تیم نتیجه اش اهمیت بالایی دارد.

 

دیدگاه‌ها