کد خبر : 1600757 | 06 فروردين 1398 ساعت 12:18 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضور در دربی اصفهان؛

ترکیب احتمالی قلعه نویی برای گرفتن دوباره صدر

امیرقلعه نویی پس از آشتی با رسانه ها حالا در اولین دیدار سال 98 تیمش را برابر تیم سابق خود آرایش خواهد داد.

ترکیب احتمالی قلعه نویی برای گرفتن دوباره صدر

 

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه دربی اصفهان باید در هفته نوزدهم برگزار می‌شد ولی حضور ذوب آهن در رقابت های آسیایی و سپس حضور استقلال تهران در این رقابت ها سبب شد تا شاگردان امیرقلعه نویی به اجبار افتتاحیه لیگ برتر را در سال 1398 در ورزشگاه نقش جهان و در ایامی برگزار کنند که شلوغی اصفهان صحبت هایی در مورد تغییر مکان برگزاری این مسابقه ایجاد کرده بود.

 

با این حال این مسابقه از ساعت 16 امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود و امیرقلعه نویی که در دیدار رفت و در زمان مربیگری امید نمازی موفق به کسب پیروزی 2 بر 1 شده است، به نتیجه ای غیر از پیروزی نمی اندیشد تا با اتکا به آن بار دیگر به صدر جدول هم بازگردد.

پس انتظار می رود که مانند بازی های قبلی پیام نیازمند در دروازه باشد و دو دفاع میانی تیم با سیاوش یزدانی و خالد شفیعی پوشش داده شود؛ چرا که عزت پورقاز به دلیل محرومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. در پست دفاع راست، حسن جعفری مانند دیدارهای انتهایی سال 97 و در روزهایی که ایران پوریان با مصدومیت مواجه است، دفاع راست خواهد بود و سعید آقایی دفاع چپ.

 

در بخش میانی انتظار بر این است که قلعه نویی با سیستمی تهاجمی تیمش را راهی میدان کند؛ این یعنی او مهدی کیانی را تک هافبک تدافعی تیم خواهد کرد و کومان و شهباززاده جلوتر از او خواهند ایستاد.

 

در مثلث هجومی تیم هم بعید به نظر می رسد که قلعه نویی تصمیمی برای تغییر سه بازیکن اصلی خود یعنی مهرداد محمدی و علی قربانی در دو پست وینگر راست و چپ و استنلی کی روش به عنوان تک مهاجم تیم داشته باشند، مگر اینکه سورپرایزی برای علیرضا منصوریان در نظر گرفته باشد.

البته از آخرین دیدار سپاهان برابر فولادخوزستان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، بیش از 10 روز می گذرد و فرم بازیکنان در تمرینات می تواند ترکیب سرمربی سپاهان را دستخوش تغییراتی کند ولی چیزی که در آن قطعیت وجود دارد اینکه سپاهان در خانه به دنبال هر سه امتیاز مقابل رقیب همشهری خواهد بود تا صدر جدول را زرد رنگ کند.

دیدگاه‌ها