کد خبر : 1600782 | 06 فروردين 1398 ساعت 14:52 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

دربی اصفهان و یک ضرب‌المثل؛ آسیاب به نوبت!

تیم سپاهان در شروع فوتبال باشگاهی به سبک ۹۸ دیداری حساس با ذوب‌آهن برگزار می‌کند و به دنبال قرار گرفتن در صدر جدول مسابقات است.

دربی اصفهان و یک ضرب‌المثل؛ آسیاب به نوبت!

به گزارش “ورزش سه”، تا ساعاتی دیگر شاگردان امیر قلعه نویی دیداری حساس با ذوب‌آهن برگزار می‌کنند تا شروع سال ۹۸ برای آن‌ها با برد و صدرنشینی احتمالی همراه باشد.


در این میان اگر بازگشتی به سال قبل داشته باشیم متوجه می شویم که این دو تیم وضعیتی کاملا متفاوت با یکدیگر داشتند. ذوب آهن با هدایت امیر قلعه نویی برای قهرمانی می جنگید و از طرفی سپاهان در انتهای جدول حضور داشت و به دنبال فرار از سقوط و ماندن در لیگ برتر بود. وضعیت کاملا مشابه با امسال اما با یک تفاوت بزرگ؛ حالا زردپوشان دیار زاینده رود برای حضور در صدر جدول تلاش می کنند و شاگردان منصوریان هم به دنبال ادامه روند مثبت خود و فرار از انتهای جدول هستند.


سال گذشته با توجه به این وضعیت ذوب آهن با هدایت قلعه نویی توانست با دو گل سپاهان منصور ابراهیم‌زاده را شکست دهد تا در رتبه دوم و پایین تر از پرسپولیس قرار گیرد. اما حالا او در  نقطه مقابل یعنی سپاهان قرار دارد و شرایط مشابهی را تجربه می‌کند.  این تیم دربی دور رفت را که با جنجال فراوانی همراه بود با دو گل برنده پشت سر گذاشت و حالا به دنبال این است در نقش جهان و به میزبانی هواداران خود برد شیرین دیگری به دست آورده و باز هم در جمع مدعیان قرار گیرد.


سپاهان که در انتهای سال ۹۷ قافیه را به پرسپولیس، استقلال و تراکتور واگذار کرده است حالا در رده چهارم قرار دارد به دنبال این خواهد بود  با کسب سه امتیاز حساس این دربی نوروزی بار دیگر بالاتر از پرسپولیس در رده نخست قرار گیرد.  ذوب آهن هم هدفی جز کسب امتیاز و تک رقمی کردن رتبه‌اش در جدول بعد از مدت ها ندارد. این مسابقه از ساعت ۱۶ با قضاوت پیام حیدری آغاز  می‌شود.

 

دیدگاه‌ها