کد خبر : 1600796 | 06 فروردين 1398 ساعت 16:06 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان با دو مهاجم به مصاف سپاهان خواهد رفت

ذوب آهن با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه اش در مقابل سپاهان صف آرایی کرده است که با توجه به حساسیت زیاد این بازی باید ببینیم که اندیشه های منصوریان می تواند ذوب آهن را به چهارمین برد متوالی برساند .

منصوریان با دو مهاجم به مصاف سپاهان خواهد رفت

 علیرضا منصوریان همانطورکه پیش بینی می شد محمد رشید مظاهری را در درون درواره قرارداده است . رشید قریب به یقین امروز هم بازوبند کاپیتانی را که اتفاقا برای تیمش خوش یمن هم بوده است به بازو خواهد بست.


منصوریان درخط دفاع از زوج موفق هادی محمدی و وحید محمدزاده استفاده کرده است. در سمت راست خط دفاعی میلاد فخر الدینی و در سمت چپ  حمید ملکی مدافع فصل گذشته سپید رود رشت حضور دارد که این بازیکن کمتر در چند بازی اخیر  در ترکیب ذوب آهن به میدان رفته است . پیش بینی می شد منصوریان از چراغعلی در این منطقه استفاده کند .


اما درخط میانی ذوب آهن از حمید بوحمدان به عنوان هافبک تدافعی بهره می برد و وظیفه طراحی حملات تیم را در غیاب قاسم حدادی فر به  محمد رضا عباسی جوان سپرده است .او که محصول آکادمی باشگاه ذوب آهن است  به ترتیب در سمت راست و چپ خود ، محمد رضا حسینی و زبیر نیک نفس را خواهد دید.


 کادر فنی ذوب آهن دراین دیدار تصمیم گرفته است که ازدو مهاجم نوک خودشان یعنی ارسلان مطهری و کریستن اساگونا استفاده کند که احتمالا مطهری تا حدی با فاصله ازمهاجم نیجریه ای این تیم قرار خواهد گرفت .


باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ترکیب آیا می تواند در مقابل سپاهان پر مهره و در عین حال با انگیزه  مثمر ثمر واقع شود یا خیر.

دیدگاه‌ها