کد خبر : 1601211 | 09 فروردين 1398 ساعت 12:40 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوی من فقط پیوستن به پرسپولیس است

صادقیان: در سال 98 ازدواج می کنم

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه آرزویش پیوستن دوباره به این باشگاه است دلیل انتقالش به سپید رود را هم صرفا حضورعلی کریمی در این تیم عنوان کرد.

صادقیان: در سال 98 ازدواج می کنم

 به گزارش "ورزش سه"،پیام صادقیان جزو استعداد های ناب فوتبال ایران بود که متاسفانه به علت بروز مشکلاتی نتوانست به آن چه که استحقاقش را دارد در فوتبال ایران برسد . این در حالی بود که حضور درخشان او در تمام تیم های پایه نوید ظهور  بازیکنی را در حد واندازه های علی کریمی را می داد، اما  در برای پیام روی پاشنه اش نچرخید تا وی آن طور که باید و شاید در ادامه مسیرش  تا به امروز به آنچه آرزوی خودش و پدرمرحومش دارند نرسیده باشد  . اودر سال گذشته در فوتبال ترکیه فوتبالش را پی گرفت  اما به دلیل علاقه قلبی که به علی کریمی داشت تصمیم گرفت به تیم سپید رود رشت بیاید ولی پس ازترک کریمی و ورود سرمربی ترجیح داد با این تیم  قراردادش را فسخ کند .او هنوز عاشقانه پرسپولیس را دوست دارد در عین حال  که پیام تنها 27 سال بیشتر ندارد و آن قدر در وجودش استعداد نهفته است که رسیدن به آن آرزو نمی تواند چندان دور  از دسترس باشد .


 * سال 97 سالِ بازگشت پیام صادقیان به فوتبال ایران بود. چه شد که تصمیم به بازگشت گرفتید و سپیدرود را انتخاب کردید؟


حقیقتش را بخواهید من شرایط خوبی در لیگ ترکیه داشتم و اگر هم قصد داشتم از عثمانلی جدا شوم هم پیشنهادات خوبی از لیگ ترکیه داشتم و هم در لیگ برتر ایران می‌توانستم به تیم‌هایی بروم که شرایط بهتری دارند ولی فقط و فقط به خاطر علی کریمی تصمیم گرفتم به سپیدرود بروم و وقتی او از من درخواست کرد به تیم کمک کنم پذیرفتم. این را هم بگویم که برای گرفتن رضایت‌نامه از عثمانی و جدا شدنم مبلغ قابل توجهی از پولم را بخشیدم تا اجازه جدایی به من دادند.


* برای رفتن به سپیدرود با کسی هم مشورت کردید؟


نه این تصمیمی بود که به تنهایی گرفتم و اتفاقا هم مدیر برنامه‌هایم و هم سایر دوستان و اطرافیان عقیده داشتند سپیدرود انتخاب مناسبی برای من نیست و با این تصمیم مخالف بودند ولی همانطور که گفتم به خاطر علی کریمی این تصمیم را گرفتم.


* شرایط سپیدرود را در زمان حضورت در این تیم چطور دیدی و فکر می‌کنید چرا کریمی در این تیم موفق نشد؟


من شناخت چندانی از سپیدرود نداشتم و توضیحاتی بود که خود علی کریمی به من داده بود ولی این را هم باید بگویم که به اندازه بضاعت تیم خوب نتیجه گرفتیم. در کل علی کریمی در سپیدرود تنها بود و یک تنه نمی‌توانست هم کارهای مدیریتی را انجام دهد و هم به امور فنی برسد و به همین دلیل تصمیم گرفت تیم را واگذار کند.


* بعد از دوران سختی که در فوتبال ایران داشتید چند سال بی‌سروصدا را سپری کردی و تمرکزت به طور کامل روی فوتبالت بود. چطور این موضوع را مدیریت کردی؟


این را بارها عنوان کرده‌ام که من در سال‌هایی که جوان‌تر بودم تجربه چندانی نداشتم و کسی هم کنارم نبود که بگوید چکار کنم یا چکار نکنم ولی به مرور زمان هم تجربه‌ام بیشتر شد و هم با راهنمایی‌های مدیربرنامه‌هایم توانستم اطرافم را مدیریت کنم و در مسیر پیشرفت قرار بگیرم و خدا را شکر اتفاقات خوبی برای فوتبالم افتاد و هنوز هم اتفاقات خوب بیشتری در پیش است.


* بهترین و بدترین خاطره‌ات از سال 97 چیست؟


بدترین خاطره شاید مصدومیت‌های بدموقعی بود که سراغم آمد و باعث شد نتوانم عملکردی که از خودم انتظار دارم را داشته باشم. بهترین خاطره‌ام آشنایی با همسرم است که در سال 97 اتفاق خوبی بود و این را هم قصد دارم اعلام کنم که در سال جدید ازدواج می‌کنم و سال جدید از این نظر برای من سال خاصی خواهد بود.


* آرزویت در سال 98 چیست؟


آرزویی که دارم بازگشت به پرسپولیس است و دوست دارم اگر شرایطش برایم فراهم شود دوباره پیراهن تیم محبوبم را بپوشم و امیدوارم به این خواسته‌ام برسم.


* صحبت از پرسپولیس شد، دربی را چطور پیش بینی می‌کنی؟


این بارها گفته شده است که دربی شرایط خاص خودش را دارد و با بقیه بازی‌ها قابل مقایسه نیست و به همین خاطر پیش بینی آن کار سختی است. اینکه دو تیم در چه شرایطی هستند خیلی در این بازی اهمیتی ندارد و مهم تمرکز و روحیه‌ای است که هنگام بازی دارند و هر تیمی از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند برنده است. من پرسپولیسی هستم و دوست دارم تیم محبوبم برنده این بازی شود و امیدوارم این اتفاق بیافتد و هواداران در ایام نوروز با بردن دربی خوشحال شوند.


* برنامه‌ات برای آینده فوتبالت چیست؟


در حال حاضر 27 سال دارم و عمر مفید یک فوتبالیست فکر می‌کنم حداقل 32 سال باشد و این نشان می‌دهد هنوز چند سال فوتبالی خیلی جدی در پیش دارم. مشغول بررسی پیشنهاداتم هستم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشم ولی هنوز مشخص نیست به کدام تیم خواهم رفت.

دیدگاه‌ها