کد خبر : 1601257 | 09 فروردين 1398 ساعت 18:38 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

می ترسیدیم که خدای نکرده نتوانیم صعود کنیم‌؛

آزادی: گلر یمن مقابل ما شیر شده بود!

محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم امید می گوید اگر بی تجربگی نمی کردند می توانستند در ۲۰ دقیقه ابتدایی مقابل هر سه تیم‌ گروه گلزنی کنند.

آزادی: گلر یمن مقابل ما شیر شده بود!

محمدرضا آزادی در گفتگو با "ورزش سه"، درباره بازی تیم‌ ملی امید مقابل عراق اظهار کرد: تیم عراق تیم خوبی بود و نمی شود آن ها را نادیده گرفت؛ در کل تمامی تیم های گروه ما تیم های خوبی بودند و آمده بودند تا به مرحله بعدی صعود کنند. ما هدفمان این بود که عراق را ببریم ولی توپ هایمان به گل نرفت و عراقی ها هم خوش شانس بودند؛ متاسفانه خودشان را زیاد زمین می انداختند و وقت تلف می کردند تا با یک مساوی صعود کنند.

 

وی ادامه داد: ما کلا به این فکر می کردیم که صعود کنیم چرا که بهترین تیم گروه بودیم ولی می ترسیدیم که خدای نکرده یک درصد نتوانیم صعود کنیم و حذف شویم. واقعا تیم‌ما خیلی خوب بازی کرد و ناراحت کننده بود اگر حذف می شدیم چرا که واقعا می خواهیم که به المپیک صعود کنیم.

 

آزادی درمورد تعداد گل های کم تیم ملی امید در دو دیدار ابتدایی مرحله انتخابی المپیک ابراز کرد:  من خودم که هر کاری کردم توپ هایم جلوی یمن به گل نرفت و گلر یمن شیر شده بود در آن بازی! در کل اگر توپ هایمان به گل می رفت به یمن و ترکمنستان می توانستیم ۴-۵ گل بزنیم؛ اگر بچه ها بی تجربه نبودند جلوی تمامی تیم ها در ۲۰ دقیقه ابتدایی می توانستیم گلزنی کنیم ولی توپ هایمان متاسفانه تبدیل به گل نمی شد.

 

او یادآور شد: بازی های تدارکاتی خوبی قبل از مسابقات داشتیم و فکر می کنم باید آن قدر بازی کنیم تا بچه ها با هم هماهنگ تر شوند. خدا را شکر مسئولان تیم تلاش کرده بودند تا امکانات خوبی داشته باشیم و من بابت این موضوع از آن ها ممنونم.

 

وی در رابطه با شانس صعود ایران به المپیک هم عنوان کرد: ما همه سعی مان را می‌کنیم تا به المپیک صعود کنیم و جو بین بچه ها بسیار خوب است و می توانیم که از پس این کار بربیاییم.

 

مهاجم جوان سرخ پوشان تبریزی در پایان راجع به بازی این هفته تیمش مقابل استقلال خوزستان هم گفت: تیم حریف تیم قابل احترامی است ولی از آن جایی که هدف ما قهرمانی است باید همه تیم ها را ببریم. این بازی هم من در خدمت تیم هستم و باید دید نظر سرمربی تیم راجع به بازی کردن یا نکردنم چیست.

دیدگاه‌ها