کد خبر : 1601357 | 10 فروردين 1398 ساعت 12:16 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

چک های برگشتی، آب و برق قطع؛ این باشگاه تعطیل است

عصبانیت آقای ملوان از شرایط بغرنج قوی سپید

ملوان تیم پرطرفدار بندرانزلی روز به روز شرایط عجیب تری پیدا می کند و حالا محمداحمدزاده سرمربی این تیم می گوید که عملا تیم قدیمی فوتبال ایران چیزی به اسم باشگاه ندارد.

عصبانیت آقای ملوان از شرایط بغرنج قوی سپید

به گزارش" ورزش سه" محمد احمدزاده بعد از شکست ملوان در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول به طور مفصل با خبرنگاران انزلی چی حاضر در ورزشگاه تختی صحبت کرد و از شرایط بغرنج این باشگاه گفت. مهم ترین بخش از حرف های محمداحمدزاده اما ماجرای چک های برگشتی مالک این باشگاه و شرایط بغرنج مالی و آینده نامشخص این باشگاه قدیمی بود. با این حال آنچه جالب است اینکه احمدزاده که زمانی آنقدر با ملوان عجین شده بود که فردوسی پور در برنامه نود به اشتباه به او گفت" آقای ملوان" حالا آنقدر از شرایط عصبانی است که معتقد است بخشی از فرصت های زندگی اش را برای قوی سپید از  دست داده است.


این باشگاه تعطیل است


"باشگاه ملوان تعطیل است" احمدزاده با قاطعیت و اطمینان خاصی این جمله را می گوید:« هیچ فعالیتی در باشگاه انجام نمی شود، همه چیز راکد است، هیچ مکاتبات و هماهنگی نمی تواند با فدراسیون انجام شود، باشگاه ملوانی در حال حاضر وجود ندارد.»


او افزود:« مربیان یک ریال نگرفته اند، بچه ها شرایط مالی نامساعدی دارند، تنها ده درصد به بازیکنان پول داده شده است. آب و گاز و برق باشگاه قطع است. چک های کارمندان برگشت خورده است. جالب تر اینکه مالکان در بازار چک های عدیده برگشتی دارند. می گویند از این آقایان وثیقه گرفته اند اما جالب است که وثیقه از این فرد چکی به مبلغ سه میلیارد گرفته اند. همه هم می دانند چک های آقایان پاس نمی شود.»


 اوهمچنین در بخش دیگری از صحبت هایش به این موضوع می پردازد که گفته شده چون احمدزاده و این کادرفنی حضور دارند پولی به تیم داده نمی شود. خودش در این باره گفت:« آقای قدیربحری وقتی به من پیشنهاد شد زنگ زد و گفت ورود نکنید. من اما قبول نکردم. همه یادشان هست که در نیم فصل رفتند با مربی صحبت کردند و حتی آن فرد به پژمان نوری مستقیم زنگ زد و شرایط تیم را پرسید. جالب است تیم پول ندارد اما دنبال جانشین برای مربی هستند. من به خاطر ملوان بخشی از فرصت های زندگی ام را از دست دادم. در این مدتی هم که نبودم هرکس فکر کند تیمی دنبال محمد احمدزاده نیامده اشتباه می کند. پیشنهاد از لیگ یک و دو داشتم که پول خوبی هم می دادند. حالا در همین ملوان همه یادشان هست که مربی آوردند که اهل اینجا هم نبود و همان ابتدا 250 میلیون تومان گرفت. من ده سال مربی این تیم بودم و 250 میلیون تومان نگرفته ام. ما برای کمک به ملوان آمدیم اما مسئولان هم باید کمک کنند. اگر می خواهند مربی دیگری بیاورند من هیچ مشکلی ندارم و هرطور بخواهند به تیم کمک هم می کنم.هم من هم پژمان نوری و مازیار زارع...»

دیدگاه‌ها