کد خبر : 1601362 | 10 فروردين 1398 ساعت 12:56 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین گلزنی و تصویر تکراری لیگ هجدهم(عکس)

مهاجم پدیده در دیدار روز گذشته این تیم موفق شد با ضربه سری دیدنی هشتمین گل خود را در لیگ هجدهم به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر مدت زمان حضور مهاجمان حاضر در جدول بهترین گلزنان لیگ را محاسبه کنیم و قدرت گلزنی آنها را به نسبت میانگین زمانی حضور در زمین را بسنجیم یونس شاکری را می توانیم به عنوان بهترین گلزن لیگ نام ببریم. مهاجمی که از ابتدای لیگ هجدهم در دقایق مختلفی برای تیمش به میدان رفت و البته در هشت بازی هم با هشت گل خود مقدمات پیروزی تیمش را مهیا کرد.


شاکری که گاهی به عنوان بازیکن جانشین در دقایق کوتاهی پا به میدان می گذارد و در برخی بازی ها(کمتر) به عنوان بازیکن اصلی، اصولا اغلب موقعیت های گلی که به دست می آورد را به گل تبدیل می کند درست مانند ضربه سر زیبایی که روز گذشته و در دقیقه 4+90 زد و توانست گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند.


مهاجم تیم پدیده را حالا می توان به عنوان ماشین گلزنی گل محمدی و مشهدی ها به حساب آورد البته نه به دلیل به ثمر رساندن تنها 8 گل (در حالیکه آقای گل لیگ 12 گله است) بلکه به دلیل متوسط زمان حضور در بازی های تیم پدیده و نسبت آن به گلزنی وی، در این صورت می توان فهمید شاکری که حالا به رده سوم بهترین گلزنان لیگ صعود کرده است تقریبا بهترین استفاده را از زمان حضور خود در میدان می کند و به عنوان یکی از بهترین های پدید در لیگ هجدهم بارها باعث به وجود آمدن تصاویری همچون شادمانی بی حد و حصر پایان بازی شده است. حلقه شادی که به صورت های دو نفره و سه نفره و ... ایجاد می شود و تقریبا می توان آن را تکراری ترین تصویر لیگ هجدهم دانست. یک شادی از ته دل با بک‌گراند ورزشگاه زیبای امام رضا(ع).

 

1393712

دیدگاه‌ها