کد خبر : 1601437 | 10 فروردين 1398 ساعت 17:19 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت شدید برانکو از بازیکنان معترض

دقایق پرماجرا در پایان نیمه اول (عکس)

سرمربی پرسپولیس که بابت جنجالی شدن بازی شاکی بود، بعد از سوت پایان نیمه به سمت ستاره‌هایش استارت زد و با عصبانیت آنها را راهی رختکن کرد.

دقایق پرماجرا در پایان نیمه اول (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، جدال دو تیم پرسپولیس و استقلال در شرایطی در نیمه اول با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید که دقایق پایانی آن با جنجال و درگیری بازیکنان دو تیم همراه شد.


ماجرا از بحث کامیابی نیا با مجیدی در کنار محوطه فنی استقلال شروع شد و دخالت نیمکت نشینان استقلال را در پی داشت. بعد از آرام شدن جو اما دقایقی بعد کامیابی نیا در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد.


خورشیدی با اعلام پنالتی خود را در هجوم سرخ‌ها دید و این در حالی بود که در سمت دیگر محوطه جریمه داور پشت دروازه نظر دیگری داشت؛ بیرانوند بعد از اینکه متوجه این موضوع شد به سمت هم تیمی هایش رفت و از آنها خواست در انتظار رد پنالتی باشند.


در شرایطی که داور و کمکش در حال مشورت در این رابطه بودند، شجاع خلیل زاده تیکه‌ای به یکی دیگر از بازیکنان استقلال انداخت که با دخالت و درگیری از سوی مهدی رحمتی پیش تاخته همراه شد. دروازه بان استقلال که به شدت عصبانی بود به سمت بازیکن پرسپولیس حمله کرد که پادرمیانی دیگر بازیکنان مانع از شکل گیری جنجال بزرگتر شد.

 


در نهایت اما در میان اعتراض تند بیرانوند داور بازی اعلام پنالتی کرد.


این پنالتی توسط فرشید اسماعیلی نواخته شد که ضربه چیپ او با اختلاف راهی اوت شد. چهره غم گرفته اسماعیلی در حالی که قصد داشت با دستانش جلوی صورتش را بگیرد با غرولند دیگر بازیکنان استقلال همراه بود.


بعد از اینکه پنالتی استقلال از دست رفت، بیرانوند جنجال دیگری شکل داد و با دویدن به سمت داور و نشان دادن آسمان از اینکه خدا نخواسته تصمیم اشتباهش علیه پرسپولیس شود گفت و اعتراض تندی داشت که با کارت زرد داور همراه شد. بیرانوند که دست بردار نبود به سمت داور خط و پشت دروازه رفت و همین عکس العمل را نشان داد که با تذکر جدی خورشیدی مبنی بر اخراج راهی دروازه اش شد.


اشکان خورشیدی ثانیه‌هایی بعد سوت پایان نیمه اول را به صدا در آورد. با توجه به تنش‌های شکل گرفته اما قابل پیش بینی بود که بازیکنان در زمان خروج از زمین خصوصا نیمکت نشینان به دنبال درگیری باشند. این در حالی بود که در سمت دیگر زمین اشکان خورشیدی و تیم داوری اش در محاصره بازیکنان معترض به قضاوت او در نیمه اول گرفتار آمده بودند.


برانکو در این لحظه با استارتی جالب به سمت داور و بازیکنان رفت و با اعتراضی تند علی علیپور را به سمت رختکن هل داد و از دیگر بازیکنان تیمش خواست تا بدون تنش راه رختکن را در پیش گیرند.

 

در نهایت نیز بازیکنان در میان شعار تند طرفداران دو تیم از تونل میانه زمین راهی رختکن شدند.

 

دیدگاه‌ها