کد خبر : 1601471 | 10 فروردين 1398 ساعت 19:06 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

این برد کمک کرد در کورس قهرمانی بمانیم

نوراللهی: گلم را به مادرم تقدیم می کنم

در دربی که بیشتر نگاه ها به ستاره های تیم ها در خط حمله برای تعیین سرنوشت مسابقه بود احمدنوراللهی تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا مرد اول بازی هشتاد و نهم لقب بگیرد.

نوراللهی: گلم را به مادرم تقدیم می کنم

به گزارش" ورزش سه" شماره هشت پرسپولیس با گلی که به ثمر رساند نقطه عطف تازه ای را در کارنامه حرفه ای اش با پیراهن سرخ رقم زد. شاید بیشتر نگاه ها در پرسپولیس به بودیمیر و علیپور و ترابی بود اما نوراللهی روی ضربه کرنر دقیقه 21 در بهترین نقطه قرار داشت. یک سانتر کات دار با ارتفاع مناسب روی شش قدم استقلال فرود آمد. نوراللهی در آن نقطه کاملا تنها بود و توپ را بایک ضربه سر آرام به گوشه دروازه رحمتی فرستاد و پرسپولیس به سه امتیاز با ارزش در فینال لیگ برتر رسید.  شماره 8 ملی پوش پرسپولیس در پایان بازی گفت:« خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. بچه ها همدل بودند این بازی را ببریم و خداراشکر به هدفمان هم رسیدیم.»


نوراللهی درباره اینکه می توانست یک موقعیت دیگر را نیز تبدیل به گل کند گفت:« قسمت نبود توپ برود توی دروازه. مهم بردن تیم بود که ما را به قهرمانی نزدیک کرد. هرچند هنوز بازی های سخت و سنگینی پیش رو داریم ، ما در لیگ قهرمانان نتایج دلخواه را نگرفتیم و باید در سه جبهه بجنگیم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم و جام قهرمانی را هم بگیریم.»


او درباره گلی که باعث برد پرسپولیس شد هم افزود:« مهم نیست چه کسی گل می زند. گلی که من زدم زحمت همه بچه ها بود. دفاع ما در این بازی عالی کرد و خط دفاعی و دروازه بانمان عالی بودند. مهم سه امتیاز این بازی بود که توانستیم به دست بیاوریم.»


گلزن دربی هشتاد و نه در ادامه گفت:« این گلم را تقدیم می کنم به مادرم. قبل بازی که با مادرم حرف می زدم گفت به دلم افتاده که گل می زنی و خداراشکر این اتفاق رخ داد.»
او اضافه کرد:«ما روی کرنرها کار کردیم و خداراشکر توانستیم روی یک کرنر به گل برسیم. این پیروزی کمک کرد که در کورس قهرمانی بمانیم اما بازی های سختی داریم اما هدفمان این است که قهرمان شویم.»

دیدگاه‌ها