کد خبر : 1601472 | 10 فروردين 1398 ساعت 19:08 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما هم در چمن مصنوعی بودیم

سیدجلال: قهرمانی پرسپولیس سخت شده است!

کاپیتان تیم پرسپولیس می‌گوید که خیلی از افراد تیمشان را اذیت می‌کنند و با این وضعیت قهرمانی سخت است.

سیدجلال: قهرمانی پرسپولیس سخت شده است!

به گزارش "ورزش سه" سیدجلال حسینی بعد از برد شیرین در دربی به خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم و ممنون هواداران هستیم. از اول فصل ما را حمایت و کمک کردند و سه امتیاز خوب مقابل تیمی مثل استقلال که بازیکنان خوبی دارد به دست آوردیم‌. خیلی تلاش کردند اما بچه‌های ما هم علی‌رغم خستگی زیاد عالی بودند.


وی در خصوص قضاوت اشکان خورشیدی گفت: ببینید ما مشکلات زیادی داریم و من برای چندمین مرتبه می‌گویم که باید حل بشود. ما را اذیت می‌کنند. پرسپولیس یک ماه در چمن مصنوعی بود و سه بازی در چمن مصنوعی داشتیم و خیلی خسته تر نسبت به همه هستیم. اما بچه‌ها همه خوب بودند و سه امتیاز حساس به دست آوردند ولی همه جا اذیتمان می‌کنند.


حسینی درباره درگیری‌های میانه زمین در نیمه اول گفت: من یک دفعه دیدم که درگیری شد ولی متاسفانه پنالتی ما را داور پشت دروازه برمی‌گرداند اما آقای اکبریان امروز می‌گفتند که چیزی ندیده‌اند. من فکر می‌کنم دو متری صحنه بودند اما نظرشان این است. درگیری هم در دربی پیش می‌آید. بازیکنان ما و استقلال عصبی بودند و باز هم دعوا پیش می‌آید.


کاپیتان پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی تیمشان گفت: خیلی سخت است. یک بازی برابر پیکان داریم و بعد از آن باید برابر الاهلی عربستان قرار بگیریم. امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم. متاسفانه زمین تمرین نداریم و خسته شدیم. دو روز قبل از دربی در آب تمرین می‌کردیم و این وضعیت درستی نیست. ما با السد، الاهلی و استقلال بازی کردیم و مشکلات داریم. آقای عرب هم برای مسائل مالی قول دادند و ما امیدواریم عمل کنند.

دیدگاه‌ها