کد خبر : 1601715 | 11 فروردين 1398 ساعت 20:52 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

در جامعه ما همه در شکست ها دنبال بهانه هستند؛

مرزبان: در زمان ما بازیکنان سپاهان چند دسته بودند

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از نمایش تیمش برابر سپاهان در نشست خبری راضی به نظر می رسید.

مرزبان: در زمان ما بازیکنان سپاهان چند دسته بودند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری حاضر شد و به  سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


با یکی از مدعیان بازی داشتیم


در نیمه اول استرس داشتیم چون با یکی از تیم های مدعی بازی داشتیم. باید تصاویر پنالتی را ببنیم چون مانند این پنالتی را برای ما نگرفتند.

 

این بازی به اعتماد به نفس تیم ما کمک می کند


در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و در بیشتر نیمه اول از این شرایط خارج شده بودیم. بازیکنان ما کمتر به وسط می آمدند و در ادامه بازی دخالتی نداشتند. در نیمه دوم ۲ تعویض داشتیم که این کیفیت را داشتند تا توپ را در شرایط خاص نگه دارند و پاس های کوتاه دهند. در نیمه دوم می توانستیم گل بزنیم هر چند حریف هم روی ضدحملات فرصت داشت. با توجه به شرایطی که در جدول داریم از کیفیت بازی راضی هستیم و این بازی ها به اعتماد به نفس تیم ما کمک می کند.


به بازی های آینده امیدواریم


از تیم های بالای جدول با پدیده تنها بازی داریم و سایر تیم ها همسایه‌های ما در جدول هستند که می توانیم از آنها امتیاز بگیریم. امیدواریم با 2 برد خوب حداقل در خانه در لیگ بمانیم و به تیمی کمک کنیم که با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کند.


در جامعه ما همه دنبال بهانه جویی هستند


در طول ۹۰ دقیقه باید شرافت کاری و زندگی داشته باشیم. قرار نیست بهانه‌جویی کنیم اما متأسفانه در جامعه ما هرکجا که شکست هست، دنبال بهانه‌جویی هستیم.

 

1380887


در زمان ما بازیکنان سپاهان چند دسته بودند


متأسفانه در آن زمان اختلافات بزرگی درون تیم بود. مشکلات درونی زیادی وجود داشت و اختلاف بین بازیکنان خیلی زیاد بود به طوریکه به چند گروه تقسیم شده بودند. در ابتدا سعی کردیم جلساتی با رهبران این گروه‌ها داشته باشیم تا آنها را به یکدیگر نزدیک کنیم.


از زحمات محرم تشکر می کنم


جا دارد از تلاش‌های محرم تشکر کنم. در آن جلسه سید جلال، بنگر، رحمان و نویدکیا به همراه یک بازیکن دیگر حضور داشتند که مشکلات را بررسی کردیم تا نقاط ضعف تیم را ترمیم کنیم. تیم از نظر فنی ضعیف نبود اما از نظر کیفیت گروهی و روابط داخلی، همبستگی لازم وجود نداشت حتی تصمیم به اخراج یک بازیکن گرفتیم.


تا روز آخر باید صبر کنیم


سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص شانس‌های قهرمانی این فصل گفت: تا روز آخر هیچ تیمی را قهرمان نمی‌بینم و به نظر می‌رسد تکلیف در روزهای پایانی مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها