کد خبر : 1602087 | 14 فروردين 1398 ساعت 11:36 | 121.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی استقلال؛

خروج رحمتی از ترکیب، ادامه غیبت مصدومان

وینفرد شفر کار سختی در اولین دیدار خود بعد از شکست در دربی پیش رو دارد.

خروج رحمتی از ترکیب، ادامه غیبت مصدومان

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر و استقلال 4 روز بعد از شکست در دربی تهران و سپری کردن روزهای بحرانی و سخت حالا باید برابر سایپا و علی دایی به میدان بروند. استقلال در این مدت تنها یک جلسه تمرینی انجام داد و نه تنها وریا غفوری، اللهیار صیادمنش، همام طارق و محمد دانشگر آماده بازی نشدند بلکه محسن کریمی نیز به جمع مصدومان اضافه شده و البته فرشید باقری نیز محروم است.


به این ترتیب در شرایطی که شفر همواره مهره های زیادی برای انتخاب ترکیب اصلی خود داشت، با مصدومیت چهره های شاخص رختکن این تیم، سرمربی آبی ها برای دیدار با سایپا درکنار شرایط نامناسب روحی و روانی رختکن، کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی خود دارد. لیست نهایی مصدومان استقلال برای این دیدار با غیبت رضا آذری تکمیل می شود تا آبی ها 6 غایب سرشناس داشته باشند.

سید حسین حسینی در این دیدار دروازه بان اول استقلال است و از ابتدا درون دروازه خواهد بود تا جانشین مهدی رحمتی شود. رحمتی بعد از دیدار دربی، روزهای سختی را سپری کرد و در کانون انتقادات قرار داشت و همین شرایط سخت باعث شده تا سرمربی استقلال حسینی آماده و با انگیزه را برای این دیدار انتخاب کند تا ثبت یک کلین شیت از سوی کار آبی ها را برای کسب برد راحت کند.


 در خط دفاعی فرشاد محمدی مهر شانس زیادی برای حضور در سمت راست خط دفاعی دارد تا مرکز خط دفاع با حضور منتظری و چشمی تشکیل شود و در سمت چپ خط دفاعی نیز نورافکن به ترکیب اضافه خواهد شد. استقلال در این پست بازیکنانی مانند سهرابیان، تیموری و خسرو حیدری را در اختیار دارد و سرمربی استقلال می تواند گزینه های زیادی را امتحان کند.


علی کریمی و پاتوسی دو عضو ثابت خط میانی هستند و داریوش شجاعیان گزینه اول جانشینی فرشید باقری محروم است تا به این ترتیب مثلث میانی استقلال متفاوت از گذشته شکل بگیرد. استقلال برای این منطقه از زمین انتخاب های زیادی البته ندارد و با حضور روزبه چشمی در خط دفاعی و حضور رضا آذری و فرشید باقری در لیست غایبان، نمی تواند خیلی به تغییرات امیدوار باشد.


در خط حمله استقلال برای پست بال راست به استثنا فرشید اسماعیلی گزینه ای ندارد تا خط حمله آبی ها با حضور اسماعیلی، ایسما و منشا با شباهت کامل به دیدار دربی برای این دیدار آماده می شود. استقلال در این دیدار روی نیمکت می تواند از مهدی قائدی، روح الله باقری و مرتضی تبریزی بهره ببرد اما با توجه به اهمیت مسابقه، وینفرد شفر به گزینه های قبلی اعتماد می کند.

 

1394760

 

1394761

دیدگاه‌ها