کد خبر : 1602119 | 14 فروردين 1398 ساعت 13:12 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

دخسوس: مهاجری بخواهد گل می زنم!

دخسوس دروازه‌بان برزیلی و خوش استیل ماشین‌سازی از هیجان بالای لیگ در این هفته ها می گوید.

دخسوس: مهاجری بخواهد گل می زنم!

به گزارش ورزش سه، فرناندو دخسوس دروازبان آماده ماشین سازی گفتگویی با خبرنگار ورزش سه در تبریز داشته است که در ادامه می‌خوانید.

 

دقیقه های ۹۰ دراماتیک

 

ما در نیم فصل دوم هیچ دیدار معمولی نداشته ایم و همیشه بعد از دقایق نود اتفاقات مهم فوتبالی افتاده است که شرایط تقسیم بندی امتیاز را تغییر داده است و این خیلی سخت است برای ما و هم‌ برای حریف. چون هم‌ما باید مواظب باشیم و هم آنها

 

مربی می گوید برو گل بزن

 

من یک دروازه‌بان هستم و خوب یاد گرفته ام تا با پرتاب هایم‌پاس گل بدهم و با استیل بدنی ام می‌توانم‌ضربه سر بزنم و اگر در دقایق پایانی و زمانی که تیم‌نیاز به گل دارد به خط حمله میروم تا در ضربه های کرنر ضربه سر بزنم فقط و فقط به خواست و دوست داشتن‌ خودم‌ نیست. من این کار را برای کمک به تیم دوست دارم و از مربی میپرسم که برم و یا نه؟ او اگر بگوید برو گل بزن من هم سریع به سمت دروازه حریف می‌روم.

 

تراکتور از همه تیم ها قوی تر است

 

به نظر من لیگ امسال سه مدعی اصلی دارد. تراکتور، پرسپولیس و استقلال که ما با دو مدعی اصلی بازی خواهیم داشت و بازی سختی خواهند بود ولی فکر نمی کنم بازی با آنها سخت تر از بازی با تراکتور باشد. سخت ترین بازی این‌فصل من بازی برگشت با تراکتور بود و با هر توپی که میگرفتم به خودم امیدواری میدادم که فشار بازی تمام! ولی بازی باز هم سخت تر می شد ولی بازی رفت با پرسپولیس و استقلال اینگونه نبود و پرسپولیس ما را با خوش شانسی دیوانه کننده ای برد.


تراکتور از همه مدعی ها قوی تر است و تیم تبریز است و هواداران تیم ما با هواداران تراکتور دوست هستند و قهرمانی تراکتور همه را خوشحال می کند.

 

دیدگاه‌ها