کد خبر : 1602461 | 15 فروردين 1398 ساعت 19:20 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 0 ملوان بندرانزلی 0

لیگ یک/ مس کرمان از مدعیان صعود خارج شد

یکی از مهمترین بازی های هفته سی ام لیگ دسته اول در کرمان و بین تیم های مس و ملوان بندر انزلی برگزار شد . دیداری که در نهایت با تساوی بدون گل و یک امتیاز برای دو تیم به پایان رسید .

لیگ یک/ مس کرمان از مدعیان صعود خارج شد

به گزارش ورزش سه، یکی از دو تیم حاضر در این بازی یعنی ملوان بندر انزلی این روزها سخت درگیرمشکل مالی است . مشکلی که ممکن است تمام بازی های خارج از انزلی را برای این تیم به مخاطره بیاندازد. این اتفاق در بازی امروز ممکن بود بیفتد تا به دلیل عدم حضور ملوانان بازی به سود مس کرمان اعلام شود . اما انزلی چی ها از چند روز قبل سفت و سخت به دنبال جمع آوری مبالغی جهت حمل و نقل و اقامت یکشبه با حداقل اعضای تیم بودند که این اتفاق در نهایت به شکل ویژه و البته عجیبی جور شد .

 

بدین ترتیب 11 بازیکن اصلی به همراه 4 بازیکن جوان و محمد احمدزاده به عنوان مربی با یک پزشک و یک تدارکات چی ، دقیقآ به اندازه پولی که قرض کرده بودند راهی کرمان شدند تا در دیدار هفته سی ام برابر مس حضور بهم برسانند . دیداری که ناگفته پیداست نباختن در آن برای همه بندر نشینان از اهمیت ویژه ای برخوردار بود این اهمیت نه برای جایگاه ملوانان در جدول که برای مشقت فراوان آنها برای حضور در کرمان بود.

 

هرآنچه که بود دوتیم از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه حضور پیدا کردند . باتوجه به شرایط بهتر مسی ها در جدول و البته مصائبی که بر حریف این تیم گذشت کاملآ پیدا بود که کرمانی ها از ابتدای بازی به صورت هجومی در زمین حضور خواهند یافت . آنها از همان اولین دقیقه بازی راه دروازه ملوان را در پیش گرفتند اما هیچ یک از حملات زهردار این تیم به دلایلی همچون بی دقتی مهاجمان این تیم عملکرد فوق العاده گلر حریف و بینش بازیکنان تیم شمالی که برای گل نخوردن در بازی امروز از جان مایه گذاشتند باعث شد تا تور دروازه بندرنشینان تا پایان بازی نلرزد .

 

نکته جالب اینکه محمد احمدزاده تاکتیک ضدحمله را برای بازیکنان خود در بازی امروز کاملا گوشزد کرده بود چراکه در کنار فرصت های مهم تیم مس، انزلی چی ها نیز چند موقعیت خطرناک از روی ضد حملات خود بدست آوردند . بهرحال نه ضد حملات آنها و نه حملات مس تا پایان بازی کارگر نیفتاد تا دو تیم با تساوی بازی را تمام کنند.

 

بدین ترتیب مسی ها با یک امتیاز این بازی 41 امتیازی می شوند و کماکان در رتبه ششم جدول به حضور خود ادامه می دهند و در طرف دیگر ملوانان نیز با غنیمت یک امتیازی خود از کرمان 30 امتیازی شدند تا همچنان در رده یازدهم جدول رده بندی حضور داشته باشند .

دیدگاه‌ها