کد خبر : 1602472 | 15 فروردين 1398 ساعت 19:39 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی پرتنش و 101 دقیقه ای؛

نبرد مرگ و زندگی به سود سرخپوشان تمام شد

سرخپوشان پاکدشت در سومین دیداری که مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی خود می دیدند، موفق به کسب اولین پیروزی شدند تا شهرداری ماهشهر حالا بیشتر از گذشته خطر سقوط را حس کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پاکدشت فصل را با فرهاد کاظمی آغاز کرد ولی در میانه های راه این مربی جای خود را پس از کسب چند نتیجه ضعیف به محمود فکری داد که از یک تیم مدعی دیگر یعنی شاهین شهرداری بوشهر جدا شده بود.

 

نتایج فکری هم چندان جالب توجه نبود تا پس از چند هفته باز هم در راس کادر مربیگری سرخپوشان پاکدشت تغییراتی ایجاد شود و مهدی پاشازاده هدایت این تیم را عهده دار شد که فصل را با بادران شروع کرده بود و سپس در تیم شهرداری ماهشهر هم تجربه حضور کوتاه مدت داشت که البته پیش از اتمام ماموریت که حفظ این تیم در لیگ یک بود، از این باشگاه جدا شد و حالا برای صعود می جنگد.

 

پس از شکست مقابل بادران محمود فکری از هدایت تیم کنار گذاشته شد و پاشازاده در دو بازی بعدی با تساوی از زمین مسابقه خارج شد؛ آنها البته مقابل دو تیم مدعی گل گهرسیرجان و مس کرمان دو تساوی کسب کردند و امروز در نهایت اولین پیروزی با حضور بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال روی نیمکت سرخپوشان رقم خورد.


تک گل بازی در این دیدار پربرخورد توسط شاهین مجیدی در دقیقه 13 به ثمر رسید؛ در ادامه دقایق بازی اما بیشتر شاهد ایجاد توقف در روند مسابقه بودیم و هواداران از بازگشت مهدی پاشازاده به ورزشگاهی که چند هفته پیش در آنجا مربیگری می کرد، استقبال نکردند و حتی در برخی دقایق سنگ پراکنی هم از روی سکوها دیده شد.


با این وجود کسب سه امتیاز سرخپوشان را 43 امتیازی کرد و در رتبه چهارم قرار داد؛ نکته مثبت اما برای شاگردان مهدی پاشازاده این است که آنها یک بازی کمتر از تیم های دوم و سوم یعنی شاهین شهرداری بوشهر و آلومینیوم اراک دارند و همین می تواند برگ برنده آنها در بازی های باقی مانده باشد.


در سوی دیگر شرایط برای شهرداری ماهشهر چندان خوب به نظر نمی رسد؛ آنها 21 امتیازی هستند و در رتبه انتهایی جدول 16 تیمی مسابقات حضور دارند و باید برای رهایی از سقوط در 4 هفته باقی مانده تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند.

 

1395276

 

 

 

 

دیدگاه‌ها