کد خبر : 1602493 | 15 فروردين 1398 ساعت 20:53 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

تزریق روحیه در شهرقدس؛پیش به سوی آسیا(عکس)

پرسپولیس در بازی مهم و حساس بعد از دربی موفق به برد شد تا با تثبیت صدرنشینی اش در لیگ برتر و با اعتماد به نفس مناسب به لیگ قهرمانان بازگردد.

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیسی ها به خوبی اهمیت بازی با پیکان را درک کرده بودند؛ بدون غرور و با هدف کسب سه امتیاز با تمام تلاش پا به میدان گذاشتند و در روزی که برانکو به دو یکی دو مهره کلیدی اش استراحت داده بود به یک برد باارزش و روحیه بخش دست پیدا کردند.


پرسپولیس که نیم فصل دوم را با وجود خریدهای پرسروصدا با انتقادهای زیادی شروع کرده بود هر چه از زمان بازی ها گذشت عملکرد بهتری داشت و حالا بعد از برد در دربی به یک برد خوب خارج از خانه دیگر دست پیدا کرد. شاگردان برانکو در حالی به سومین بردشان در 4 بازی اخیر دست پیدا کردند که دو بازی از این 4 بازی خارج از خانه و یک مسابقه آن هم دربی بوده است.


برانکو و شاگردانش حالا با اعتماد به نفس مناسب و در حالی که ستاره های جدید نیز به خوبی با ترکیب تیم هماهنگ شده اند به سوی ماموریت بزرگ و مهم دیگرشان که بازی با الاهلی و مسابقه سوم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان می روند. تفاوتی که این پرسپولیس نسبت به دو بازی قبلی برابر پاختاکور و السد دارد این است که به مراتب تیمی بهتر و منسجم تر شده و بازیکنانی مثل سروش رفیعی و مهدی ترابی به خوبی در ترکیب این تیم جا افتاده اند. بازی های خوب نوراللهی و کامیابی نیا در کنار عملکرد موفق ساختار دفاعی تیم نیز بازهم پرسپولیسی ها را به یک بازی خوب و کسب نتیجه برابر حریف قدرتمند عربستانی امیدوار کرده است.


پرسپولیسی ها با برد امروز در ورزشگاه شهر قدس که با یک بازی تهاجمی به دست آمد، قبل از انجام بازی های فردای دو رقیب اصلی یعنی تراکتورسازی و سپاهان با خیال راحت و در صدر قرار گرفت. آن ها می دانند که این برد استرس موفقیت و برد را در بین دو رقیبشان افزایش داده و می تواند موجب لغزش آن ها شود.


برانکو در حال حاضر بازهم آماده ترین تیم ایران را در اختیار دارد و شاید بازی با الاهلی استارت جالبی برای پروژه بزرگ فتح لیگ قهرمانان هم باشد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها