کد خبر : 1602929 | 17 فروردين 1398 ساعت 20:35 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید 2 - 1 ایبار؛ بنز آخرین سیستم!

رئال مادرید در دیداری دشوار در برنابئو 1-2 ایبار را مغلوب کرد.

رئال مادرید 2 - 1 ایبار؛ بنز آخرین سیستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در نیمه اول نمایش خوبی نداشت و ایبار با یک گل برتری راهی رختکن شد، اما کریم بنزما در نیمه دوم دو بار موفق به گلزنی شد تا رئال مادرید به کسب نایب قهرمانی امیدوارتر شود.

 

اولین فرصت بازی در همان دقایق ابتدایی برای گرت بیل ایجاد شد اما ضربه مهاجم ولزی در موقعیتی تک به تک در اختیار دیمیتروویچ قرار گرفت.

 

در ادامه ایبار به پیش کشید و می توانست به گل اول دست یابد اما ارسال زمینی جوردن از مقابل دروازه رد شد و مهاجمان ایبار قادر به قطع کردن آن نبودند.

 

در دقیقه 28 گرت بیل با یک ضربه زمینی از گوشه محوطه دروازه ایبار را تهدید کرد اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1395794

 

1395793

 

اما در دقیقه 38 این ایبار بود که به گل رسید. حرکت تماشایی و پاس فوق العاده اسکالنته در محوطه جریمه و در موقعیتی تک به تک به کاردونا رسید و او با یک ضربه تماشایی در مقابل دروازه، کیلور ناواس را مغلوب کرد تا ایبار از رئال مادرید پیش افتد.

 

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و بر خلاف انتظارات، ایبار با برتری 0-1 برابر رئال مادرید راهی رختکن شد.

 

در همان اوایل نیمه دوم رئال مادرید توسط کریم بنزما به گل رسید اما این گل بعد از بازبینی صحنه توسط داور مردود اعلام شد.

 

1395797

 

اما در دقیقه 59 بالاخره رئال مادرید به گل رسید. ارسال دقیق مارکو آسنسیو از سمت راست و پرواز بلند بنزما و ضربه سر دقیق او باعث شد کهکشانی ها گل تساوی را به ثمر برسانند.

 

در ادامه جریان بازی در اختیار رئال مادرید بود اما شاگردان زین الدین زیدان قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه ایبار نبودند.

 

1395796

 

اما در دقیقه 80 حملات رئال مادرید بالاخره نتیجه داد و کریم بنزما باز هم درخشان ظاهر شد. این بار ارسال تونی کروس از سمت راست باز هم با ضربه سر تماشایی بنزما همراه شد و رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت.

 

در دقیقه 84 مارکو آسنسیو با حرکت از جناج راست خودش را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او از بالای دروازه ایبار به بیرون رفت.

 

دو دقیقه بعد این بار بنزما در موقعیتی تک به تک می توانست گل سوم خودش و تیمش را نیز به ثمر برساند اما ضربه او با مهار دیمیتروویچ همراه شد.

 

در دقیقه 88 و روی اشتباه گلر ایبار، رئال مادرید صاحب فرصت شد اما ضربه بنزما روی پاس واسکز در مقابل دروازه خالی به بیرون رفت. در دقیقه 93 ضربه فنی بنزما به دیرک دروازه برخورد کرد تا در نهایت رئال مادرید با همان نتیجه 1-2 برابر ایبار به برتری برسد.

دیدگاه‌ها