کد خبر : 1602996 | 18 فروردين 1398 ساعت 09:41 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

سهمیه گرفتن هم نتیجه بدی نیست

پاشازاده: یک بزرگتر باید توی دهن این بازیکن‌ها بزند!

سرمربی سرخ پوشان پاکدشت با اشاره به اینکه تیمش پتانسیل قهرمانی دارد به عنوان یک استقلالی قدیمی معتقد است کسب سهمیه نمی‌تواند نتیجه بدی به شمار آید.

پاشازاده: یک بزرگتر باید توی دهن این بازیکن‌ها بزند!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ یک به انتهای  راهش نزدیک می شود و هفته به هفته به پایان  لیگ که نزدیک می شویم بازی ها چه در پایین جدول و چه در بالای جدول رنگ و بوی حساس تری به خود می گیرد.


 مهدی پاشازاده سرمربی سرخ پوشان پاکدشت یکی از آن دسته مربیانی است که همواره  از کار کردن در لیگ های یک و دو هیچ ابایی نداشته است و در حال حاضر شناخت بسیار خوبی از فضای این رقابت ها دارد.


او دراین فصل درابتدا با بادران شروع کرد سپس به شهرداری ماهشهر رفت و در حال حاضر هم هدایت سرخ پوشان پاکدشت را برعهده دارد.وی در آخرین دیدار موفق شد پس از کسب دو تساوی بالاخره در دیدار سوم با نتیجه یک بر صفر شهرداری ماهشهر را شکست دهد.


پاشازاده ابتدا درخصوص بحث داغی  که این روزها در لیگ یک بخاطر استراحت تعدادی از تیم ها که در هفته آخر بخت صعود به لیگ برتر را دارند خصوصا شاهین شهرداری بوشهر گفت:« دراین که این برنامه ها عادی نیست که هیچ شکی وجود ندارد. این مشکلی هست که ما هم درگیر آن هستیم. من اول فصل با انصراف دو تیم حتی پیش بینی می  کردم که زودتر از  این حرف هاو حدیث ها و مشکلات پیش می آید؛  اما اکنون تنها امیدوارم که کمیته اخلاق و کمیته برگزاری و فدراسیون فوتبال به این مسائل ورود کنند و دقتشان را افزایش دهند.  وظیفه این کمیته ها ایجاب می کند که درباره تبانی ها  و مسائلی از این دست  خیلی محکم هم برخورد کند و هم افرادی را که به این امور می پردازند را محروم کنند که این حرف و حدیث ها کم شود .»


ملی پوش اسبق تیم ملی ایران  در خصوص پیشنهاد ویسی مبنی بر اینکه این هفته را به استراحت بپردازند تا درهفته پایانی بازی کنند گفت:«  در این برهه  این پیشنهاد به نظرم عملی نیست،  چرا که باید در نیم فصل این برنامه تغییر پیدا می کرد و الان هر تغییری باعث ایجاد شائبه می شود. در حال حاضر راهی جز این نیست که کمیته اخلاق  با وسواس بیشتری نسبت  به بازی ها عمل کند، اما در کل امیدوارم هر تیمی که حقش است بتواند جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.»


پاشازاده در ارتباط با آخرین دیدار تیمش که منجر به پیروزی این تیم مقابل شهرداری ماهشهر شد گفت: «تیم ما در ابتدا یک سری مشکلاتی داشت که خوشبختانه توانستیم با کمک مدیران تیم و با تزریق روحیه ، خودمان را به مرز امادگی برسانیم. در دو بازی گذشته هم ابتدا گل اول را ما می زدیم اما نمی توانستیم پیروزی را حفظ کنیم.  ما حتی ده نفره هم که شدیم گل زدیم . »


وی همچنین در همین رابطه ادامه داد :« من این پتانسیل را در تیمم می بینم که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم  اما یک سری موانع  در  اکثرا  تیم های لیگ یکی وجود دارد که کار را برای ادامه سخت می کند . وقتی می بینیم که در لیگ برتر این همه مشکلات اقتصای هست  دیگر در لیگ یک که جای خودش را دارد . حدود 60 تا70 درصد تیم های لیگ یکی ورشکسته اند که آرزو می کنم روزی فرا برسد که لیگ یک از این وضعیت خلاص شود که البته به این موضوع خوشبین نیستم.»


 او که خودش سال ها در تیم استقلال بازی کرده و سابقه بستن بازوبند کاپیتانی این تیم راهم دارد درباره وضعیت  نابسامان این روزهای استقلال اعتقاد دارد: « شرایط اصلا خوب نیست. درست برعکس آنچه که در دو یا سه هفته پیش دیدیم.در واقع همه امیدوار شده بودیم  ولی من معتقدم خودشان کاری کردند که چنین اتفاقاتی بیفتد . من ازهیچ کسی نمی توانم ایرادی بگیرم چون نمی دانم چه صحبت های انجام شده است . اما تنها ایرادی که می توانم از استقلال بگیریم این است که یک بزرگتر نیست که تیم را جمع کند که بزند توی دهن بعضی از بازیکنان که حرمت را نمی شناسند. من اگر بودم این کار را می کردم و نمی گذاشتم کار به اینجا بکشد.»


 وی در خصوص اینکه آیا فرهاد مجیدی نمی تواند نقشی که کریم باقری در پرسپولیس انجام می دهد را در استقلال ایفا کند  و جلوی حاشیه ها را بگیرد اظهار داشت :« به هر حال هر کسی کاریزمایی دارد و باید در موقع  انتخاب به این مسائل فکر می کردند. اما در حال حاضر کاری جز حمایت نمی توان انجام داد و به هر حال سهمیه آسیا را گرفتن هم نمی تواند نتیجه بدی تلقی شود. انشاءالله این اتفاقات بعد از کسب یک برد به فراموشی سپرده شود.»


 وی درباره اینکه آیا از مربی گری در لیگ های پایین تر خسته نشده است و قصد  آمدن در لیگ برتر را ندارد گفت:« یک جورهایی هم خسته شدم هم نشدم. واقعا اتفاقاتی در لیگ یک می افتد که هر کسی را ممکن است خسته کند. اما من سعی کردم که راهم را به صورت آکادمیک و پله به پله طی کنم ولی رابطه ها  فعلا حرف اول و آخر  را می زند و این برای فوتبال ما خیلی بد است. خسته شده ام اما من عاشق فوتبالم و فوتبال را خیلی دوست  دارم.»

 

دیدگاه‌ها