کد خبر : 1603062 | 18 فروردين 1398 ساعت 12:36 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

میرجوان: فکر کردم داور روی من خطا گرفته، اخراجم کرد!

واکنش تند مهاجم پارس جم به اخراجش مقابل استقلال

مهاجم تیم پارس جنوبی جم می گوید اخراجش مقابل استقلال خوزستان هرگز درست نبوده است.

واکنش تند مهاجم پارس جم به اخراجش مقابل استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، در دقیقه 65 دیدار پارس جنوبی و استقلال خوزستان و در حالی که تیم زردپوش جنوبی یک بر صفر عقب بود، در یک برخورد بر سر توپ بازیکنان دو تیم علی میرغفاری، داور مسابقه به صورت مستقیم عماد میرجوان مهاجم پارس را از زمین اخراج کرد. بعد از بازی در برنامه شب های فوتبالی این صحنه مورد ارزیابی قرار گرفت که تصمیم میرغفاری نادرست تشخیص داده شد. حالا میرجوان خودش در این خصوص توضیح می دهد و به واکنش علیه داور می پردازد.


مهاجم پارس جنوبی در این باره گفت: «اخراج من در بازی با استقلال خوزستان درست نبود، چون من و بازیکن حریف با هم تکل زدیم و ابتدا او به من برخورد کرد، من هم توپ را زدم. حتی وقتی داور بازی سوت زد، فکر کردم به نفع ما خطا گرفته است ولی نمی‌دانم داور چرا چنین تصمیمی گرفت و من را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.»


میرجوان در بخش دیگری از حرف هایش با میزان تاکید کرد: «خداراشکر هم تیمی‌های من زحمت کشیدند و اشتباه داور را جبران کردند چون اصلا اخراجم را قبول ندارم. واقعا تصمیم داور درست نبود. البته قبول دارم تکل زدم و تکلم تا حدودی خطرناک بود، ولی در حدی نبود که بخواهد با کارت قرمز مستقیم من را اخراج کند. آن هم در شرایطی که از حریف عقب بودیم. دقیقا این اتفاق نزدیک هواداران رخ داد و آنها هم دیدند خطا جدی نبود. به همین دلیل اعتراض کردند. منصفانه این بود که خطا بگیرد یا نهایتا کارت زرد بدهد ولی نمی‌دانم چرا در زمین خودمان و در حالی که از حریف عقب بودیم تا این حد سختگیرانه رفتار کرد.»


گفتنی است؛ پارس جنوبی جم در این مسابقه با اینکه از دقیقه 65 ده نفره و یک بر صفر عقب بود، اما در نهایت با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و 3 امتیاز شیرین را از آن خود کرد.

1395977

دیدگاه‌ها