کد خبر : 1603073 | 18 فروردين 1398 ساعت 13:42 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

جایگزین احتمالی سادیو مانه در لیورپول: ممفیس دیپای

لیورپول قصد دارد برای جذب ستاره هلندی باشگاه لیون، ممفیس دیپای که چهار سال پیش در رقابت برای جذب او، در مقابل تلاشهای منچستریونایتد شکست خورده بود، بار دیگر اقدام کند.

جایگزین احتمالی سادیو مانه در لیورپول: ممفیس دیپای

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چهار سال پیش ممفیس دیپای، وینگر هلندی را هدف گرفته بود و مصمم بود او را به آنفیلد منتقل کند ولی در رقابت با منچستریونایتد برای جذب او شکست خورد تا دیپای آن زمان یونایتدی شود. چهار سال بعد از آن روزها، لیورپول بار دیگر ممفیس دیپای که این روزها در لیون توپ می‌زند را هدف گرفته و قصد دارد او را در تابستان پیش رو، به هر قیمتی شده لیورپولی کند.

 

لیورپولی‌ها به این خاطر بیش از پیش مصمم به جذب ممفیس دیپای هستند که از تلاشهای رئال مادرید برای جذب سادیو مانه اطلاع دارند و قصد دارند با جایگزین کردن فوتبالیستی با خصوصیات مشابه مانه، در صورت از دست دادن او متحمل ضربه خفیف‌تری بشوند.

 

1395990

 

البته لیورپول اعلام کرده که قصدی برای فروش مانه به مادرید ندارد ولی به هر حال عقل حکم می‌کند که باشگاه، جانب احتیاط را نگه دارد.

 

لیورپول از چندی پیش به عنوان جایگزینی برای مانه می‌گردد تا اگر در نهایت مجبور به واگذاری او به رئال شد، ستاره‌ای با خصوصیات مشابه او را در اختیار داشته باشد. از همین رو است که لیورپول در فصل جاری، چه در تیم ملی هلند و چه در باشگاه لیون، عملکرد دیپای را به دقت زیر نظر داشته.

 

دیپای در هشت بازی اخیرش برای تیم ملی هلند شش گل به ثمر رسانده و رونالد کومان، سرمربی نارنجی‌ها درباره او گفته بود دیپای حالا آماده است که به باشگاه بزرگتری منتقل شود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها