کد خبر : 1603262 | 19 فروردين 1398 ساعت 11:40 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

امید تراکتوری‌ها برای صدرنشینی به علی دایی

تراکتورسازی برای اینکه صدرنشین لیگ برتر شود، امید دارد سایپا با هدایت علی دایی پرسپولیس را متوقف کند.

امید تراکتوری‌ها برای صدرنشینی به علی دایی

به گزارش "ورزش‌سه"، هرچه به هفته های پایانی لیگ برتر هجدهم نزدیک می شویم، رقابت حساس تر می شود و تیم های مدعی با شرایط سخت تری به کارشان ادامه می دهند. در حال حاضر در جدول رده بندی پرسپولیس با 51 امتیاز صدرنشین است و تراکتورسازی با 49 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. همچنین سپاهان با 47 و استقلال با 44 و پدیده با 43 امتیاز به ترتیب سوم تا پنجم هستند.


در هفته های گذشته با توجه به امتیازاتی که سپاهان و استقلال و پدیده از دست دادند و بردهای متوالی پرسپولیس و تراکتور جنگ بین سرخ های تهران و تبریز بالا گرفته است. از این رو تراکتور در هفته بیست و پنجم در رشت میهمان سپیدرود انتهای جدولی است و پرسپولیس در آزادی با سایپا دیدار می کند. از آنجایی که روی کاغذ و با توجه به شرایط دو تیم می توان شانس خوبی برای برد تراکتور مقابل سپیدرود متصور شد، حالا سرخ های آذربایجان امیدوار به کسب برد در رشت هستند و البته چشم شان به علی دایی و سایپایی ها است تا بتوانند پرسپولیس را متوقف کنند.


تراکتورسازی در صورتی که سپیدرود را شکست دهد و البته سایپا بتواند یک تساوی از پرسپولیس بگیرد، صدرنشین می شود. در آن صورت پرسپولیس و تراکتور در امتیاز 52 یکسان می شوند اما تفاضل گل شاگردان جورج لیکنز بیشتر است و آن را در صدرجدول قرار خواهد داد. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در رقابت های این هفته رخ خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها