کد خبر : 1603306 | 19 فروردين 1398 ساعت 14:19 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

بتیس به مبارزه تغییر اقلیم می‌رود

باشگاه اسپانیایی رئال بتیس به عنوان اولین باشگاه لالیگا اعلام کرد که قصد دارد با انجام اقدامات دوستدار محیط زیست، اثرات فعالیت‌های خود روی تغییر اقلیم را از بین ببرد.

بتیس به مبارزه تغییر اقلیم می‌رود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت بازار ورزش، این باشگاه شهر سویل حتی عضو کمپین «اقلیم خنثی همین حالا» سازمان ملل هم شده تا نشر گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد و اثرات آن را خنثی کند.

باشگاه بتیس در اولین قدم اعلام کرد در شهرک جدید ورزشی‌اش با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر برق تولید خواهد شد. علاوه بر آن سیستم‌های مجهز جمع‌آوری و مدیریت زباله مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از جمله اقدامات دوستدار محیط زیست این باشگاه، نصب سیستم‌های روشنایی هوشمند و منع استفاده از پلاستیک‌های یک بار مصرف در استادیوم خانگی «بنیتو ویلامارین» خواهد بود.

 

1377210

 

علاوه بر این مدیریت رئال بتیس اعلام کرده که این باشگاه قصد دارد به یک «پلت‌فرم» برای افزایش آگاهی هواداران خود درباره ضرورت مبارزه با تغییر اقلیم تبدیل شود.

آنخل هارو رییس باشگاه رئال بتیس درباره این اقدامات توضیح داد: «برای رئال بتیس همیشه خانواده‌اش، اعضاش و هواداران‌اش مهم‌تر از هر چیز بوده. مبارزه با تغییر اقلیم را هم به خاطر آنها انجام می‌دهیم. تغییر اقلیم زندگی همه انسان‌ها را روی کره زمین تهدید می‌کند و ما هم به سهم خودمان وظیفه‌مان را داریم انجام می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها