کد خبر : 1603341 | 19 فروردين 1398 ساعت 16:41 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست رسمی افغانستان برای دیدار دوستانه با ایران

فدراسیون فوتبال افغانستان با ارسال نامه رسمی به فدراسیون فوتبال ایران خواستار برگزاری یک دیدار دوستانه شده است.

درخواست رسمی افغانستان برای دیدار دوستانه با ایران

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، در شرایطی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هنوز انتخاب نشده و بعد از جدایی کی‌روش فدراسیون هنوز در مورد گزینه نهایی تیم ملی فوتبال ایران به جمع بندی نرسیده است فدراسیون فوتبال افغانستان با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال ایران خواستار برگزاری یک دیدار دوستانه در تاریخ 9 ژوئن 2019 (19 خرداد ماه) شده است.

 

مسئولان فدراسیون فوتبال افغانستان در تدارک ساختن یک تیم آماده برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی آینده هستند و به همین دلیل دیدار با ایران را در دستور کار قرار دادند که البته این موضوع قرار است در کمیته فنی تیم های ملی مورد بررسی قرار بگیرد و سپس تا پایان هفته در مورد این مسابقه و پاسخ نهایی به فدراسیون فوتبال افغانستان ارسال شود. مصطفی مهرزاد دبیر کل فدراسیون فوتبال افغانستان نامه رسمی خود را امروز به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده است.

 

این در خواست در شرایطی صورت گرفته که گفته می‌شود تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) در شهر سئول به مصاف تیم ملی فوتبال کره جنوبی خواهد رفت.

 

تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا هنوز فعالیت رسمی نداشته و در فیفادی های فروردین بدون سرمربی در مسابقات دوستانه شرکت نکرده است.

 

دیدگاه‌ها