کد خبر : 1603349 | 19 فروردين 1398 ساعت 17:03 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن به دنبال برد دوم

منصوریان با ترکیب برنده به دنبال راه صعود

به نظر می‌رسد که ذوب‌آهن با استفاده از ترکیب نسبتا شناخته شده برابر الوصل قرار می‌گیرد و به دنبال کسب برد است.

منصوریان با ترکیب برنده به دنبال راه صعود

به گزارش "ورزش‌ سه"، شاگردان علیرضا منصوریان تا ساعاتی دیگر سومین دیدار مرحله گروهی خود را برابر الوصل امارات انجام می‌دهند و به دنبال کسب دومین برد پیاپی و طی کردن نیمی از راه صعودشان به مرحله بعد مسابقات هستند. به نظر می‌رسد که علیرضا منصوریان با استفاده از همان ترکیب همیشگی برابر الوصل قرار بگیرد و برای کسب برد تلاش کند.


به مانند همیشه رشید مظاهری جلوتر از سایرین به عنوان سنگربان اصلی ذوبی‌ها بر روی خط دروازه قرار می‌گیرد و به دنبال بسته نگه داشتن دروازه‌اش برای دومین بار در این تورنمنت است. وحید محمدزاده و محمدمهدی نژاد مهدی به احتمال فراوان دو مدافع اصلی این تیم در قلب دفاع خواهند بود و میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم زاده وظیفه حراست از دو جناح راست و چپ را بر عهده خواهند داشت.


اما یک خط جلوتر قاسم حدادی فر و حمید بوحمدان به عنوان دو هافبک دفاعی شناخته می‌شوند و برای استحکام فاز دفاعی ذوب‌آهن تلاش می‌کنند. زبیر نیک نفس به عنوان هافبک مرکزی بازی می‌کند. دو وینگر سبزپوشان برابر الوصل هم به احتمال فراوان و چراغعلی خواهند بود. ارسلان مطهری وینگر راست است و علیرضا چراغعلی در پست وینگر چپ در امارات بازی می‌کند.


هم‌چنین کریستین اوساگونا به عنوان تک مهاجم در پیشانی خط حمله قرار می‌گیرد و تا ذوب‌آهن مشکل گلزنی در صورت ایجاد موقعیت نداشته باشد.

 

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر الوصل:
محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژاد مهدی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی و کریستین اوساگونا

 

دیدگاه‌ها