کد خبر : 1603370 | 19 فروردين 1398 ساعت 18:51 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرایش هجومی منصوریان برای دومین برد

ترکیب ذوب‌آهن برابر الوصل اعلام شد

علیرضا منصوریان 11 بازیکن خود برای جدال با الوصل را با کمترین تغییر اعلام کرد.

ترکیب ذوب‌آهن برابر الوصل اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"،  تا ساعاتی دیگر تیم ذوب‌آهن در سومین بازی مرحله گروهی خود برابر الوصل در دبی قرار می‌گیرد و به دنبال دومین برد پیاپی‌اش در این دوره از مسابقات است.


اما منصوریان با 11 بازیکن زیر به مصاف حریف اماراتی خود خواهد رفت:
به مانند همیشه رشید مظاهری جلوتر از سایرین به عنوان سنگربان اصلی ذوبی‌ها بر روی خط دروازه قرار می‌گیرد و به دنبال بسته نگه داشتن دروازه‌اش برای دومین بار در این تورنمنت است. هادی محمدی و محمدمهدی نژاد مهدی به احتمال فراوان دو مدافع اصلی این تیم در قلب دفاع خواهند بود و میلاد فخرالدینی و حمید ملکی وظیفه حراست از دو جناح راست و چپ را بر عهده خواهند داشت.


اما یک خط جلوتر قاسم حدادی فر و حمید بوحمدان به عنوان دو هافبک دفاعی شناخته می‌شوند و برای استحکام فاز دفاعی ذوب‌آهن تلاش می‌کنند. زبیر نیک نفس به عنوان هافبک مرکزی بازی می‌کند. دو وینگر سبزپوشان برابر الوصل هم به احتمال فراوان مطهری و حسینی خواهند بود. ارسلان مطهری وینگر راست است و سیدمحمدرضا حسینی در پست وینگر چپ در امارات بازی می‌کند.


هم‌چنین کریستین اوساگونا به عنوان تک مهاجم در پیشانی خط حمله قرار می‌گیرد و تا ذوب‌آهن مشکل گلزنی در صورت ایجاد موقعیت نداشته باشد.

 


ترکیب ذوب‌آهن برابر الوصل:
محمدرشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژاد مهدی، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری، سیدمحمدرضا حسینی و کریستین اوساگونا

دیدگاه‌ها