کد خبر : 1603538 | 20 فروردين 1398 ساعت 11:35 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه های کمال برای بازی برابر الاهلی

کامیابی نیا و جبران خاطره تلخ دقیقه 11

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس خاطره متفاوتی از بازی برابر الاهلی عربستان دارد چرا که در بازی مرحله نیمه نهایی برابر این تیم از بازی اخراج شد اما پرسپولیس به پیروزی رسید.

کامیابی نیا و جبران خاطره تلخ دقیقه 11

به گزارش" ورزش سه" روز بیست و یک شهریور سال 1396 برای تیم و هواداران پرسپولیس یک روز خاص است. پرسپولیسی ها در این روز در حالی که نزدیک به هشتاد دقیقه ده نفره بودند در نهایت توانستند با نتیجه سه بر یک و در مجموع دو بازی با نتیجه 5 بر 3 حریف قدرتمند عربستانی را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.


اما این روز برای کمال کامیابی نیا هافبک شماره 11 پرسپولیس روز متفاوتی بود. او در دقیقه یازده بازی به دلیل خطا روی بازیکن الاهلی توسط داور مسابقه از زمین اخراج شد تا خیلی ها فکر کنند که پرسپولیس بدون هافبک دفاعی تاثیرگذارش و با یک یار کمتر نتواند برابر حریفش به برتری برسد. پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم و ده نفره یک گل خورد اما در ده دقیقه پایانی با دو ضربه پنالتی و دو گل توانست نتیجه ای فوق العاده را رقم بزند.


حالا بازی با الاهلی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و دو سال بعد از آن مسابقه جذاب، می تواند انگیزه خوبی برای کامیابی نیا باشد. او در آن بازی حساس مرحله نیمه نهایی تا پایان بازی سخت ترین دقایق را سپری می کرد چرا که پرسپولیس در بازی رفت که میزبان محسوب می شد با حریف دو بر دو کرده بود و مساوی یک بر یک هم منجر به صعود حریف می شد.

دیدگاه‌ها