کد خبر : 1603566 | 20 فروردين 1398 ساعت 13:01 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد ۱۰.۵ ثانیه راه ورود تفتیان به المپیک

رکورددار دوی سرعت ایران باید برای کسب سهمیه المپیک رکورد ۱‍۰.۵ ثانیه را ثبت کند.

رکورد ۱۰.۵ ثانیه راه ورود تفتیان به المپیک

به گزارش "ورزش سه"، حسن تفتیان که در سال های اخیر به عنوان رکورددار دوی سرعت ایران توانسته در مسابقات مختلف از جمله بازی های آسیایی و المپیک به میدان برود، بعد از مدتی تمرین در فرانسه به روزهای اوج خود نزدیک شده است.


این دونده سرعتی ایران در مسابقات انتخابی تیم ملی در نوروز ۹۸ توانست با رکورد ۱۰.۹ ثانیه همه را به کسب مدال طلای دوی ۱۰۰ متر آسیا امیدوار کند.


حسن تفتیان درباره وضعیت این روزهای خود گفت: تمرینات خود را برای قهرمانی آسیا از آبان ماه سال گذشته آغاز کردیم. من اردوی یک ماهه ای را در فرانسه زیر نظر مربی ام آقای آنتوان داشتم و به آمادگی بهتری رسیدم. در تعطیلات نوروز هم که سخت مشغول تمرین بودم.


وی افزود: خدا را شکر در مسابقات انتخابی تیم ملی توانستم با رکورد ۱۰.۹ ثانیه برای مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان انتخاب شوم. رقابت های آسیایی یک اردیبهشت در قطر آغاز می‌شود و امیدوارم به موفقیت خوبی برسم و یک رکورد خوب ثبت کنم.


تفتیان در پایان با اشاره به نحوه کسب سهمیه المپیک گفت: برای کسب سهمیه المپیک باید رکورد ۱۰.۵ ثانیه را ثبت کنم. امیدوارم خیلی زود و راحت بتوانم سهمیه ورودی را بگیرم تا جدی تر برای المپیک استارت بزنم.

دیدگاه‌ها