کد خبر : 1603986 | 22 فروردين 1398 ساعت 10:40 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌تجربگی بازیکنان منچستریونایتد کار دستش داد

تعجب شدید و رفتار عصبی فیل جونز، بازیکن یونایتد، از تعداد بسیار زیاد خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه اولدترافورد بعد از بازی مقابل بارسلونا، نماد یکی از مشکلات این تیم بود: بی‌تجربگی.

بی‌تجربگی بازیکنان منچستریونایتد کار دستش داد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، در خانه خود، ورزشگاه اولدترافورد مقابل بارسلونا 1-0 شکست خورد. البته شاگردان سولسشر حدود دو ماه قبل در مرحله یک‌هشتم نهایی هم در خانه خود مقابل پاری سن ژرمن شکست خورده بودند ولی در زمین حریف به پیروزی رسیده و جواز صعود به این مرحله را بدست آوردند.

 

1396959

 

کارشناسان انگلیسی بعد از شکست دیشب یونایتد، یکی از مهمترین عوامل ناکامی شاگردان سولسشر را کمبود تجربه و دیگر عامل مهم را نبود یک رهبر مقتدر و کاریزماتیک در میان بازیکنان یونایتد می‌دانند.

 

این در حالی است که در دوران سر الکس فرگوسن، منچستریونایتد از این دو نظر به هیچ وجه احساس کمبود نمی‌کرد. فرگوسن تیمی را هدایت می‌کرد که سرشار از بازیکنان پرتجربه بود و در هر منطقه از زمین رهبران مقتدری داشت که هر کدام برای هواداران این تیم الگوهایی بزرگ بودند. پختگی و تجربه منچستر یونایتدِ سر الکس فرگوسن باعث شده بود هواداران این تیم شبهای اروپایی ورزشگاه اولدترافورد را به هیچ قیمتی از دست ندهند.

 

1396958

 

اما این روزها اوضاع برای یونایتد کاملا متفاوت است. تیمی خام و بی‌تجربه که از یازده بازیکن فیکسش تنها داوید دخیا، اشلی یانگ و کریس اسمالینگ تجربه بازی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را داشتند. این رقم در ترکیب بارسلونا به هشت نفر می‌رسید.

 

بهترین نماد تصویری این بی‌تجربگی حیرت و دستپاچه شدن فیل جونز، بازیکن یونایتد در زمان ورود به میکسدزون بود. او که ظاهرا هیچوقت با این تعداد خبرنگار و دوربین در میکسدزون روبرو نشده بود خودش را گم کرده و کاملا عصبی و دستپاچه به نظر می‌رسید.

 

1396993

 

دیدگاه‌ها