کد خبر : 1604032 | 22 فروردين 1398 ساعت 13:05 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازیکن دیدار یونایتد- بارسا:

هیچکس نمی‌تواند منچستر یونایتد را دست‌کم بگیرد

اسکات مک‌تومینای، هافبک منچستریونایتد که در جریان شکست دیشب این تیم مقابل بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد می‌گوید یونایتد شانس صعود دارد و هرگز نباید دست‌کم گرفته شود.

هیچکس نمی‌تواند منچستر یونایتد را دست‌کم بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه‌اش، اولدترافورد، در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت و در پایان، با گل به خودی لوک شاو، با نتیجه 1-0 شکست خورد تا در آستانه بازی برگشت دو تیم در نوکمپ، در موقعیتی ضعیف‌تر نسبت به بارسلونا قرار بگیرد.

 

اما اسکات مک‌تومینای، هافبک منچستریونایتد که در پایان بازی دیشب دو تیم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، به خبرنگاران گفت منچستریونایتد تیمی نیست که دست‌کم گرفته شود و با وجود این شکست، شک ندارد که او و هم‌تیمی‌هایش هنوز شانس زیادی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی دارند.

 

مک‌تومینای که دیشب به عنوان بازیکن فیکس، از آغاز به میدان رفته بود یکی از بهترین بازیکنان یونایتد در میدان بود. مک‌تومینای به خبرنگاران گفت معتقد است هفته آینده در نوکمپ دو تیم در جدالی نفس‌گیر و حساس به مصاف هم خواهند رفت و شانس تیم او برای صعود بسیار بالا است.

 

1397046

 

مک‌تومینای در این باره گفت:" بارسلونا تیمی با کلاس بالا است و پرس کردن و تحت فشار گذاشتنش به این راحتی نیست. ولی ما موفق شدیم این کار را انجام بدهیم و از این بابت باید به همه بچه‌ها تبریک بگویم".

 

هافبک اسکاتلندی منچستریونایتد در ادامه گفت:" ما منچستریونایتد هستیم و هیچکس نمی‌تواند ما را دست‌کم بگیرد. آنها بازیکنانی در کلاس جهانی دارند ولی این در مورد ما هم صادق است".

 

دیدگاه‌ها