کد خبر : 1604143 | 22 فروردين 1398 ساعت 22:43 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیل را هم مثل همه مصیبت ها می گذرانیم؛

رضایی: سلبریتی‌ها خوزستان را فراموش کرده اند!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از بی توجهی ورزشکاران و هنرمندان به سیل این استان انتقاد کرد.

رضایی: سلبریتی‌ها خوزستان را فراموش کرده اند!

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب الله رضایی در گفت‌وگو با رادیو ورزش اظهار داشت: بیش از 16-17 روز از رهاسازی و زیر آب رفتن روستا به روستا و شهر به شهر استان خوزستان می‌گذرد و جز نیروهای مسلح، نیروهای امدادی و داوطلب خودجوش و تلاش اقوام خوزستانی و اهالی مناطق مختلف که درگیر این بحران بودند و از جان و مال خود گذشتند، جهت کمک مردم هیچکس به یاریمان نشتافت.

 

وی ادامه داد: از بزرگان ورزش و هنر گله مندیم. آنان خوب می توانستند برای دیگر حوادث وقت بگذارند و حضور داشته باشند و باعث تشویق و ترغیب دیگران در کمک رسانی بشوند. آیا مردم خوزستان بی خانمان شدنشان وجدان و روح لطیفتان را نیازرد؟ خیلی زود فراموش کردید غیرت مردان و زنان این استان را. هرچند درد و زخم های مان را و بی خانمانی مان را می‌بیند، با اینحال چشمانتان را بسته اید.از شما واقعا گله داریم. نه برای کمک نکردن تان بلکه برای حسی از همدردی تان که دریافت نکرده‌ایم. برای توجه نکردن تان و اینکه ما را نادیده گرفته اید. اما ۸ سال جنگ تحمیلی به زنان و مردان ما مردانگی، غیرت، ایستادگی، اتحاد و همدلی آموخته و یاد گرفتیم انسانیت و مهربانی را نثار هموطنان مان کنیم. ما قانع ایم و چشمان ما را می بندیم به داشته دیگران از بذل و بخشش نعمت خاکمان برای ایران و ایرانی کم نگذاشته ایم.

 

او افزود: ما دلی از دریا داریم تا همه را دوست بداریم حتی آنانی که ما را دوست ندارند. ما به یاری خدا سیل امروز خوزستان را مانند تمام مصیبت های دیگر از جنگ تحمیلی تا شوری و آلودگی آب، گرد و خاک و محرومیت ها به پایان خواهیم برد.

 

رضایی در پایان گفت: دیروز با شهیدان، ایثارگران و جانبازان بی‌شماری و امروز به همت همان قومیت های استان خوزستان از لر، عرب، ترک و کُرد که با دستان خالی این استان را سرپا نگه خواهیم داشت تا پایمردی و مقاومت را یکبار دیگر با آنانی که فراموش کرده اند یادآوری کنیم.  ما تمام اقوام خوزستانی، ذاتمان پاسدار و پاسداری از نظام، اسلام و ایران مان است.

دیدگاه‌ها