کد خبر : 1604223 | 23 فروردين 1398 ساعت 13:49 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار خداداد برای سرمربیگری حمید استیلی(عکس)

خداداد عزیزی روز گذشته در مراسمی که به مناسبت دومین سالگرد درگذشت آب پرور برگزار شد، سرمربی یاران آب پرور بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تورنمنت چهارجانبه ای در ورزشگاه شیرودی با حضور پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و همینطور تیم آب پرور برگزار شد و تیم خبرنگاران هم چهارمین تیم حاضر در این مراسم بود که برای یادبود اصحاب رسانه برپا شد.

 

این مراسم که با حضور پرشمار پیشکسوتان برگزار شد، با دیدار دو تیم آب پرور و پیشکسوتان پرسپولیس در شرایطی آغاز شد که پیش از سوت آغاز بازی توسط محمد فنایی کمک داور فینال جام جهانی 1998 ، اتفاقات جالب توجهی رقم خورد.

 

خداداد عزیزی قرار بود یکی از نفرات تیم آب پرور در کنار بازیکنانی نظیر امامی فر، علی موسوی، مهدوی و لطیفی باشد، ولی در نهایت پس از اینکه اصرارهای او برای مربی کردن استیلی جواب نداد، خودش این مسئولیت را قبول کرد.


عزیزی پس  از آن بازیکنان تیم را گرد هم آورد و پس از اینکه چند ثانیه ای برای آنها صحبت کرد تا برنده مسابقه با پیشکسوتان پرسپولیس باشند، با خنده و صدای بلند و البته با حالتی شوخ طبعانه به آنها گفت: «شما که اخلاق را باخته اید، بازی را اما نبازید.» روشی که البته جواب هم داد و پیشکسوتان پرسپولیس در ضربات پنالتی از یاران آب پرور شکست خوردند.


این حرف های خداداد که روز پرنشاطی را برای ثانیه هایی در شیرودی (ورزشگاه امجدیه سابق) رقم زد، برای ثانیه هایی باعث شد تا همه حضار توجهشان به حرف های او جلب شود.


در مسابقه دوم این تورنمنت هم تیم خبرنگاران در ضربات پنالتی مغلوب پیشکسوتان استقلال شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها