کد خبر : 1604231 | 23 فروردين 1398 ساعت 14:14 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: پرسپولیسی هستم اما وجدانم را نمی‌فروشم

سرمربی سایپا با همان روحیه و انگیزه همیشگی در نشست خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات درباره شرایط تیمش پیش از جدال با پرسپولیس بود.

دایی: پرسپولیسی هستم اما وجدانم را نمی‌فروشم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری خود مدعی شد علی دایی در تمرینات هم نمی‌خواهد بازنده باشد و این را در دوران حضورش در تیم ملی به عینه شاهد بوده است. موضوعی که با حضور سرمربی سایپا در نشست خبری و روحیه بالای او، علیرغم مشکلاتی که نارنجی‌پوشان این روزها تحمل می‌کنند، کاملا قابل مشاهده بود.


علی دایی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: از حساسیت این بازی نمی‌توانم چیز خاصی بگویم. پرسپولیس بهترین تیم ایران در چند سال اخیر بوده است. سال قبل این تیم می‌توانست قهرمان آسیا شود و امسال هم تیم اول ایران است. خوشبختانه این تیم بازی قبل در لیگ قهرمانان آسیا را هم برد.

 

سرمربی نارنجی پوشان با اشاره به شرایط تیمش پیش از تقابل با پرسپولیس و نبرد با برانکو که سابقه شاگردی او را داشته است گفت: در بازی فردا هدف اصلی ما کسب سه امتیاز است، مقابل پرسپولیسی به میدان می‌رویم که شرایط ایده آلی دارد و برانکو هم استاد من به حساب می‌آید و من خاطره خوبی از کار کردن با ایشان دارم. درست است که برانکو استاد و معلم من است، اما رقابت ما در زمین فرق می‌کند. این مسابقه حساسیت خاص خودش را دارد. ما به خاطر خودمان و شرافت فوتبالی سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم.

 

نکته‌ای که باعث بالا رفتن صدای علی دایی و خشم در صدای او در این نشست خبری شد، مربوط به سوالی درباره اینکه به خاطر پرسپولیسی‌ بودنش شائبه‌هایی در فضای مجازی در خصوص این بازی شکل گرفته است، بود. دایی در این خصوص گفت: همه می‌دانند که ما پرسپولیسی هستیم اما شرافت و وجدانمان اجازه نمی‌دهد که به دنبال این مسائل باشیم. چه بسا در بازی فردا از همه بازی‌هایمان محکم‌تر بازی کنیم.
وی ادامه داد: هیچ وقت در دوران ورزشی‌ام مقابل هیچ تیمی کم نگذاشتم. من مثل خیلی‌ها نیستم که حرف و عملشان متفاوت باشد. من هرچه که هستم همینم و دوست دارم خودم و تیمم همیشه موفق باشیم. ما اینطور بار آمده‌ایم. مطمئنا پرسپولیس حریف سرسختی برای سایپا است اما حرف و عمل من یکی است و اینطور نیستم که تیم ما مقابل پرسپولیس به گل برسد و خودم را ناراحت نشان بدهم؛ تیمم گل بزند عکس العمل خودم را نشان می‌دهم.

 

دایی درباره اینکه آنها پیش از این تراکتورسازی و استقلال را متوقف کرده‌اند و انتظار می‌رود این بار برابر پرسپولیس به نتیجه دست یابند گفت: برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی کنیم. ما برای خودمان و به خاطر اینکه فوتبال آبرومندانه‌ای ارائه دهیم بازی می‌کنیم. با یکسری جوان‌های بی نام و نشان وارد زمین می‌شویم و بازی می‌کنیم. برایمان هم فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار داریم. برابر پیکان هم همان تیمی هستیم که عاشق بردن بودیم و قطعا برابر پرسپولیس هم همان تیم خواهیم بود. فقط شاید شرایط بازی‌ها با هم فرق کند. این بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرسپولیس برگزار خواهد شد ضمن اینکه اگر ما خوش شانس بودیم می‌توانستیم استقلال را هم شکست دهیم. سعی می‌کنیم تا پایان فصل در تمام بازی‌هایمان به برتری برسیم و روندمان را ادامه دهیم.


سرمربی سایپا درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: خالدی، سلطانی مهر، حاج محمدی و حسین کامیاب را خیلی وقت است که به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم همچنین سلیمانی را هم به خاطر مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشتیم. به جز این بازیکنان، سایر بچه‌ها در تیم حضور دارند و آماده بازی هستند.

 

دایی که در محاصره سوالات پرتعداد اصحاب رسانه قرار گرفته بود، در خصوص اینکه در فصل آینده تصمیم جدیدی برای در اختیار گرفتن تیم پرستاره و مطرحی ندارد گفت: اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنم، الان به 5 بازی آینده‌ام با تیم سایپا فکر می‌کنم. فراموش هم نخواهم کرد که وقتی دو سال پیش به این تیم آمدم سایپا در روزهای پایانی در لیگ برتر ماندگار شد در حالی که همان دو سال پیش نسبت به الان تیم ما هزینه بیشتری انجام داده بود. خداراشکر الان همه دست به دست هم داده‌اند و با تمام مشکلاتی که داریم آبرومندانه بازی کرده‌ایم و سعی هم می‌کنیم در بازی‌های باقیمانده همین روند را ادامه دهیم. از آقای درویش هم تشکر می‌کنم که تلاش زیادی برای این تیم کرد.


سوال دیگر از دایی مربوط به برنامه نود بود؛ دایی در خصوص غیبت و خلا برنامه نود گفت: هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جای برنامه 90 را بگیرد، متأسفانه در این مدت با برنامه‌های دیگر خواسته‌اند جای 90 را پر کنند اما هزار سال دیگر هم این اتفاق نمی‌افتد. 90 در خانواده‌ها هم جا پیدا کرده و تنها برنامه‌ای بود که مردم برای تماشای آن بیدار می‌ماندند.به نظرم با این تصمیمات مردم را از صداوسیما دور می‌کنند. متأسفانه برنامه‌های دیگر شادابی برنامه 90 را ندارد. شاید هجمه‌ای که این برنامه علیه من راه انداخت بیشتر از همه بود اما من صلاح فوتبال کشور را می‌خواهم. شما نگاه کنید از وقتی برنامه 90 تعطیل شده وضعیت داوری‌ها به چه شکلی شده است، 90 برنامه‌ای بود که می‌توانست به فوتبال ما کمک کند. شاید با حذف برنامه 90 تجربه دو دهه اخیر را زیر سوال بردیم و از‌ آن چشم پوشی کردیم. در تمام دنیا سعی می‌کنند برند ایجاد کنند، اما در کشور ما یک برند را هم که با کمک مردم و مدیریت عادل فردوسی‌پور ایجاد شده بود از بین بردیم.

دیدگاه‌ها