کد خبر : 1604274 | 23 فروردين 1398 ساعت 16:53 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب جدید ژنرال برای نبرد بزرگ

مسلمان برای بازی با استقلال فیکس شد

با تصمیم امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان ترکیب اصلی این تیم برابر استقلال انتخاب شد.

مسلمان برای بازی با استقلال فیکس شد

به گزارش ورزش سه ، ورود محسن مسلمان به ترکیب اصلی طلایی پوشان سپاهان مهم ترین تصمیم تاکتیکی قلعه نویی برای این مسابقه فوق حساس لیگ برتر است .


 
در این ترکیب پیام نیازمند دروازه بان سپاهان است . انتخابی که هیچ تردیدی پیرامون آن وجود داشت .
در خط دفاع خالد شفیعی به ترکیب ثابت برگشته و جانشین سیاوش یزدانی شده است . در بازی امروز محمد ایرانپوریان باتجربه  در سمت راست دفاع به میدان می رود و سعید آقایی مدافع چپ این تیم خواهد بود تا در غیاب یزدانی، عزت الله پورقاز و خالد شفیعی مدافعان مرکزی این تیم باشند.دو اوت اندازی که کار سختی برای کنترل مهاجمان استقلال دارند.


در خط هافبک سپاهان 3+2 بازیکن دارد و مهدی کیانی، محسن مسلمان ، ولادیمیر کومان به همراه مهرداد محمدی چپ پا و  سجاد شهباززاده هافبک های تیم فوتبال سپاهان هستند . بعد از هفته ها محسن مسلمان دوباره به ترکیب بازگشته  و در کنار دو عضو ثابت خط میانی این تیم قرار دارد. این مسابقه برای مسلمان که نیم فصل اول در ذوب آهن بازی می کرد حضور مجدد در یک دیدار دربی گونه مقابل آبی هاست و نمایش او اهمیت فوق العاده ای برای قلعه نویی دارد.حضور مسلمان میل به حمله سپاهان را نیز نشان می دهد و زردها با دو بازیساز مقابل حریف قرار می گیرند.

 

1397363

 


در خط حمله سپاهان  استنلی کی روش مهاجم نوک این تیم است و امید اول قلعه نویی برای روی پاشنه چرخاندن دروازه سیدحسین حسینی به شمار می آید .

 


به این ترتیب سپاهان با ترکیب

پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی برابر استقلال قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها