کد خبر : 1604290 | 23 فروردين 1398 ساعت 17:46 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش و رحمتی تشویق شدند؛ از کریمی استقبال نشد

مهدی رحمتی و علی کریمی دو بازیکن ویژه دیدار امروز استقلال و سپاهان به شمار می روند.

کی‌روش و رحمتی تشویق شدند؛ از کریمی استقبال نشد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی پس از اتفاقاتی که در دربی 89 رخ داد، هنوز به ترکیب اصلی استقلال بازنگشته؛ او امروز با لباس شخصی در اردوی استقلالی ها حاضر شده و هنگامی که هم تیمی هایش پیش از آغاز بازی در حال گرم کردن بودند، کنار زمین حاضر شد.


حضور رحمتی البته با تشویق هواداران استقلالی حاضر در قسمت شمالی ورزشگاه همراه شد؛ سنگربان با تجربه استقلال که خاطرات زیادی از سپاهان هم در ذهن دارد، با واکنشی از سوی سپاهانی ها روبرو نشد. اما در پاسخ به تشویق قسمت آبی استادیوم ابتدا کمی به سمت آنها رفت ولی پس از اینکه با اصرار آنها مواجه شد، بیشتر به سمت آنها رفت و سپس همراه با سایر بازیکنان به رختکن رفت.


دیگر بازیکن مورد توجه این مسابقه علی کریمی است. بازیکنی که در ابتدای لیگ هجدهم از سپاهان به استقلال پیوست. هواداران سپاهان واکنشی به این بازیکن طی گرم کردنش در زمین نداشتند ولی این بازیکن قصد خروج از زمین را داشت، هواداران شروع به سوت زدن علیه او کردند تا اعتراض خود را به حضورش در استقلال نشان دهند.


استنلی کی روش هم که در این دیدار پس از یک جلسه محرومیت به ترکیب اصلی بازگشته، امید هواداران سپاهان برای گلزنی به استقلال به شمار می رود و به همین دلیل بود که بیشتر تشویق ها از سوی سکوهای زرد برای او بود.

دیدگاه‌ها