کد خبر : 1604399 | 24 فروردين 1398 ساعت 00:47 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: به چلسی 2014 فکر نمی کنم؛ شما هم نکنید!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، علاقه ای به مقایسه شرایط تیمش با اتفاقات سال 2014 ندارد.

کلوپ: به چلسی 2014 فکر نمی کنم؛ شما هم نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، همانند امسال، لیورپول برندان راجرز در فصل 14-2013 نیز در کورس قهرمانی بود اما اشتباه عجیب استیون جرارد و لیز خوردن او در دیدار مقابل چلسی، باعث از دست رفتن شانس قهرمانی مرسی سایدی ها شد و حالا لیورپول که دوباره شانس قهرمانی زیادی دارد، باید یکشنبه به مصاف چلسی برود.

 

1394056

 

کلوپ گفت: "من مطمئن هستم جز شما، هیچ کس اتفاقات آن فصل را در ذهن خود مرور نمی کند. من نیز اگرچه چیزهایی در مورد آن بازی شنیده ام، اما برای یک ثانیه هم در مورد آن فکر نمی کنم. اگر طرفداران لیورپول نیز در مورد آن دیدار صحبت می کنند، باید به آنها بگویم که اتفاقات سال 2014 را فراموش کنید.

 

فقط رنگ و نام تیم ها نسبت به آن بازی یکسان هستند. من می دانم که ما به کار واقعا سخت است اما در مورد نتیجه کاملا مثبت فکر می کنم و به سبک بازی تیمم در دیدار با پورتو علاقه داشتم.

 

این دیدار هیچ ربطی به آن بازی ندارد و این یک داستان کاملا جدید است. هر رخدادی یک بار و گاهی اوقات دو بار در زندگی می افتد و گاهی اوقات هرگز در طول زندگی رخ می دهد. همه فکر ما معطوف به بازی یکشنبه است، من نمی دانم چند بازیکن چلسی می توانند بازی کنند اما محمد صلاح در حال حاضر در کنار ما است. ما بارها نشان داده ایم که در شرایط خوبی هستیم، لیورپول اهداف بسیار بزرگی دارد و این همان چیزی است که ما باید دوباره نشان دهیم."

دیدگاه‌ها