کد خبر : 1604405 | 24 فروردين 1398 ساعت 08:18 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

نوشاد و نیما در آلمان هم تیمی می‌شوند؟

برادران عالمیان در تلاش هستند با هم در یک تیم آلمانی حضور داشته و تمرینات خود را آنجا دنبال کنند.

نوشاد و نیما در آلمان هم تیمی می‌شوند؟

به گزارش ورزش سه، جمیل لطف الله نسبی در گفتگو با ایسنا درباره ی حضور نوشاد و نیما عالمیان در تیم‌های اروپایی و آماده شدن برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: زمانی که نیما به فرانسه رفت به نوشاد لطمه وارد شد چراکه او حریف تمرینی خوبی را از دست داد اما دارند با نیما مقدمات کار را فراهم می‌کنند که در یک تیم اروپایی باشند و با هم تمرین کنند. با نیما که صحبت کردم دنبال این است که در یک تیم باشگاهی در آلمان بازی کند چون آلمان کمپ خوبی هم دارد و می‌تواند تمریناتش را آنجا پیگیری کند و پیگیر است دو برادر با هم باشند.

 

او با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: شنبه هفته آینده تیم ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح به مجارستان می‌رود و پیش از مسابقات جهانی، ۴-۵ روز اردوی مشترک با تیم بلژیک، کره شمالی و مجارستان داریم و بعد هم در مسابقات قهرمانی جهان حاضر می شویم.

 

لطف الله نسبی ادامه داد: نیما و نوشاد دوسال گذشته در مسابقات جهانی خوب بازی کردند و تا ۶۴ نفر بالا رفتند و امسال هم امیدوارم جلوتر بروند چون نسبت به دو سال گذشته رنکینگ بهتری دارند. میعاد لطفی و امیر حسین هدایی هم هر دو جوان و با انگیزه هستند اما در میدان جهانی کم تجربه هستند و امیدوارم در مسابقات جهانی بتوانند توانایی خود را نشان دهند و نتایج خوبی بگیرند.

 

لطف الله نسبی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد پینگ پنگ بازان ایران کار سختی برای رسیدن به سهمیه المپیک داشته باشند، تاکید کرد: داستان کسب سهمیه المپیک عوض شده و نسبت به قبل شرایط سخت شده است. ما اگر در بخش تیمی سهمیه بگیریم بنابراین دو سهمیه هم در انفرادی به ما داده خواهد شد. با توجه به اینکه شش تیم در مسابقات قاره‌ای سهمیه می‌گیرند، اگر آنها را کنار بگذاریم در مسابقات تیمی که اوایل سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، شانس داریم. خود بچه‌ها هم انگیزه دارند و اتفاقاً با نوشاد در مورد همین مسابقات تیمی هم صحبت کردیم و خیلی مشتاق بود که اردوهای بیشتری داشته باشیم و بتوانیم سهمیه را کسب کنیم. تمام ملی پوشان با انگیزه هستند و تمام تلاششان این است که بتوانیم سهمیه المپیک را بگیریم. در بخش تیمی اگر موفق به کسب سهمیه المپیک نشویم، باید در انفرادی کار را شروع کنیم که آن هم پروسه دیگری دارد.

 

دیدگاه‌ها