کد خبر : 1604441 | 24 فروردين 1398 ساعت 11:47 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

جراحی سونامی تکواندو و غیبت‌ عجیب مسئولان!

هیچ مسئولی از فدراسیون تکواندو بعد از جراحی زانوی عاشورزاده به ملاقات او نرفت!

به گزارش "ورزش سه"، فرزان عاشورزاده که با اتفاقات عجیبی شانس حضور در مسابقات جهانی تکواندو ۲۰۱۹ به میزبانی منچستر را از دست داد، چند روز قبل تصمیم گرفت زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد.


قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان که لقب سونامی را در سال های اخیر به خود اختصاص داده بود، سال گذشته نیز به مدال برنز بازی های آسیایی ۲۰۱۸ دست پیدا کرد، اما با وجود قهرمانی در جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی کیش و شکست دادن همه رقبایش بازهم در چالش انتخابی در اردوی تیم ملی قرار گرفت و با یک باخت شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست داد.


فرزان عاشورزاده که هنوز خودش را جزو کاندیداهای حضور در المپیک ۲۰۲۰ می داند، بعد از عمل جراحی از آغاز تمریناتش بعد از چند ماه با انگیزه بیشتر خبر داده است.


در این میان در روزهای اخیر با وجود اینکه افراد زیادی به ملاقات فرزان عاشورزاده رفته‌اند، خبری از مسئولان فدراسیون نبوده است! حتی خبر جراحی بازیکنی که تا چند روز قبل در اردوی تیم ملی بوده، روی سایت فدراسیون منتشر نشده و عاشورزاده روی صفحه شخصی اش این خبر را به اطلاع علاقه مندان به تکواندو رساند.


به نظر می رسد درگیری های پیرامون تیم ملی که تا چند روز آینده باید در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ حاضر شود، مسئولان فدراسیون را از حضور کنار این قهرمان تکواندو غافل کرده است.

 

1397524

دیدگاه‌ها