کد خبر : 1604590 | 24 فروردين 1398 ساعت 21:04 | 144.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای ما مهم نیست کدام تیم قهرمان می‌شود

منصوریان: پرسپولیس تنور لیگ را داغ کرد!

سرمربی ذوب‌آهن معتقد است که نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا باعث داغ شدن تنور لیگ شده است.

منصوریان: پرسپولیس تنور لیگ را داغ کرد!

به گزارش "ورزش سه"علیرضا منصوریان پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پیکان گفت: می‌دانستیم بازی برای ما سخت خواهد بود و با توجه به اینکه لیگ برای همه تیم‌ها فشرده است، باید مسیرمان را با رو کردن جوانان جدید ادامه دهیم و در همین راستا امروز هشت تغییر داشتیم. ما 22 تا 24 بازیکن آماده داریم و یکی از سخت‌ترین کارهای ما قبل از مسابقه،‌ انتخاب 18 بازیکن تیم است، چه برسد به 11 بازیکن اصلی. بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند و همان یک ضربه کافی بود تا شکل تیم‌مان را حفظ کنیم. تیم فرکی هم فوق‌العاده خوب بازی می‌کرد و شاهد یک دیدار پایاپای بودیم.

 

*با همین ترکیب برابر الوصل بازی می‌کنیم
به فرکی، مربی عزیزم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ برتر، مسیرشان را هموارتر طی کنند. امروز برخورد دو تیمی بود که جوانان‌شان تعیین‌کننده بودند. پیکان هم چند بازیکن جوان داشت. مبحث ترکیب اصلی را از تیم‌مان جدا کردیم و ما 11 هفته است که ترکیب اصلی نداریم. ممکن است هر مربی 11 بازیکن اصلی داشته باشد و چند بازیکن دیگر را نیز در بازی به میدان بیاورد. امنیت شغلی در همه‌ی پست‌ها باید از بین برود که در صورت رخ دادن این اتفاق، کل تیم رشد می‌کند. ممکن است با این ترکیب به مصاف الوصل برویم، همان‌طور که با این بازیکنان با پدیده بازی کردیم.
 

 

*مظاهری جزو سه گلر برتر ایران محسوب می‌شود اما صادقی مایه افتخار است
ما تنها یکی دو بزرگ‌تر داریم و سعی می‌کنیم با حفظ و ریکاوری آنها، دورشان را کامل بچینیم. رشید مظاهری یکی از سه دروازه‌بان اصلی ایران است. فارغ از حضور در تیم ملی که مظاهری در جام جهانی هم بوده است. صادقی امروز برگ برنده ما بود و حضورش در زمین، مایه افتخار ذوب‌آهن است. معراج اسماعیلی هم دروازه‌بان رده امید ماست که مجبوریم بین او، صادقی و مظاهری، دو نفر را انتخاب کنیم. اگر رشید و باقر هم نبود، معراج بود و می‌توانستیم شاهد چنین کیفیتی باشیم. صادقی امروز مانند یک ستون در زمین ظاهر شد و به او و مظاهری تبریک می‌گویم. امروز فاصله زیادی بین تاپ‌ترین و جوان‌ترین بازیکنان در لیگ ما نیست و فقط اعتمادبه‌نفس و تلاش مهم است. ممکن بود یک مربی به صورت تصادفی 11 بازیکن از ذوب‌آهن را برای ترکیب اصلی انتخاب می‌کرد. مطمئن باشید آنها نیز چنین کیفیتی را ارائه می‌کردند.
 

 

*داخل تیمم امنیت شغلی وجود ندارد
ارسلان سالم بود و به دلیل فشردگی بازی‌ها استراحت کرد. امروز حبیب‌زاده به جای مطهری بازی کرد و مسعود ابراهیم‌زاده هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. داخل تیم ما امنیت شغلی وجود ندارد و این نیاز فوتبال ماست. باید به همه بازیکنان امیدواری بدهی که می‌توانند هفته آینده جزو 11 بازیکن اصلی باشند.
 

 

*پرسپولیس تنور لیگ را داغ کرد!
ما ابتدا به دنبال این هستیم که موقعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. سایپا و فولاد رقبای اصلی ما برای کسب رده ششمی هستند. تیم‌های قطبی و دایی فوق‌العاده خوب هستند. حساسیتی نداریم و فکر می‌کنم هر تیمی لیاقت داشته باشد، قهرمان می‌شود. نتیجه امروز پرسپولیس، تنور لیگ را داغ کرد و باید ببینیم در پنج هفته آینده، چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.
 

 

*برای ما مهم نیست کدام تیم قهرمان می‌شود
زمانی که در نفت تهران بودم، ما، سپاهان و تراکتورسازی در کورس قهرمانی بودیم و یحیی گل‌محمدی با ذوب‌آهن با سرعت پشت‌مان می‌آمد. باید به دنبال کیفیت لیگ باشیم. ما به دنبال بهبود موقعیت خودمان در جدول هستیم و اینکه چه تیمی قهرمان شود، برای ما فرقی نمی‌کند. ما اکنون امانتدار سبزقباها هستیم.
 

 

*آذری باعث آرامش ما است
دلیل اصلی این آرامش، سعید آذری و مدیران باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن هستند. ما دغدغه نداریم که به عقب نگاه کنیم و آذری پشت ایده‌های نیمکت ماست.

دیدگاه‌ها