کد خبر : 1604617 | 24 فروردين 1398 ساعت 22:18 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

همکاری ثمربخش ستاره های جوان پرسپولیس؛

ترابی - علیپور؛ من پاس میدم تو بزن

هافبک و مهاجم تیم پرسپولیس امروز در یک نیمه ای که کنار هم بازی کردند، هماهنگی خوبی از خود نشان دادند.

ترابی - علیپور؛ من پاس میدم تو بزن

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر دیدار دشواری مقابل سایپا داشت که در پایان موفق شد این حریف را با حساب 3 بر 2 شکست دهد.

 

پرسپولیسی ها در نیمه اول بازی امروز نمایش خیلی خوبی نداشتند و روی شوت بشار رسن توانستند گل زودهنگام سایپا را جبران کنند تا بازنده به رختکن نروند.

اما در نیمه دوم اولین تدبیر برانکو برای بهبود وضعیت تیمش، به زمین فرستادن مهدی ترابی بود. ستاره این هفته های پرسپولیس در همان یک نیمه حضور در زمین هم عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از عوامل اصلی این پیروزی سرخپوشان بود.

 

نکته جالب توجه در بازی امروز، هماهنگی بالای ترابی و علی علیپور بود. این دو عنصر تهاجمی تیم پرسپولیس در فاصله زمانی چند دقیقه هم گلزنی کردند و هم پاس گل دادند. در دقیقه 49 علی علیپور روی پاس مهدی ترابی موفق به باز کردن دروازه سایپا شد. حدود سیزده دقیقه بعد هم ضدحمله سریع پرسپولیسی ها را علیپور به مهدی ترابی رساند و این هافبک تکنیکی موفق شد به تیم سابقش گل بزند.

 

بدین ترتیب پاس ترابی، علیپور را به صدر جدول گلزنان رساند و دقایقی بعد هم ترابی روی پاس علیپور نخستین گل خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها