کد خبر : 1604692 | 25 فروردين 1398 ساعت 10:28 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی 429 دقیقه دور از گل!

تیم نساجی مازندران 429 دقیقه است که در بازی های لیگ برتر گل نزده است! آخرین بازی که این تیم موفق به گلزنی شد در دقیقه 21 بازی با پرسپولیس بود که ضربه محمد مهدی نظری وارد دروازه شاگردان برانکو شد.

نساجی 429 دقیقه دور از گل!

به گزارش "ورزش سه"، کمی ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و هم چنین عدم استفاده از موقعیت ها دلیل اصلی عدم گلزنی تیم نساجی در بازی های اخیر بوده است. این تیم هم اکنون بعد از صنعت نفت و ماشین سازی که 15 مساوی در 25 هفته سپری شده داشته اند با 14 مساوی رکوردار است.

 

مجید جلالی در بازی های دور برگشت تنها در یک بازی پیروزی را برای نساجی به ارمغان آورده است. در بازی با فولاد که نساجی با دو گل پیروز شد. به جز این پیروزی، پیروزی دیگری در کارنامه نساجی به ثبت نرسیده است. دو باخت و 7 مساوی حاصل تلاش شاگردان مجید جلالی در دیگر بازی ها بوده است که نمی تواند کارنامه شگفت انگیزی باشد. نساجی با مجید جلالی یک سوم امتیازات را به دست آورده است و دو سوم امتیازات را از دست داده است.
 


نبردن ایراد تیم مجید جلالی در پیکان هم بود. او به دلیل نبردن های متعدد در پیکان از رهبری این تیم کنار گذاشته شد و می بینیم این نقیصه در نساجی نیز همراه او است. مجید جلالی 5 هفته فرصت دارد که در روند نتیجه گیری تیم نساجی تغییر ایجاد کند. او و تیمش به شرط این باور که در فوتبال سه امتیازی مساوی با باخت تفاوت چندانی ندارد می توانند در هفته های آتی برای برد بازی کنند.

 

نتایج بازی های نساجی در دور برگشت ازاین قرار است:


*ذوب آهن صفر – نساجی صفر
*نساجی 1 – تراکتورسازی 1
*پارس جنوبی جم 3 – نساجی 1
*نساجی 2 – فولد خوزستان 0
*نفت مسجد سلیمان 2 – نساجی 2
*نساجی 1 – پرسپولیس 1
*استقلال 1 – نساجی 0
*سایپا  0 – نساجی 0
*نساجی 0 – سپاهان 0
*ماشین سازی 0 – نساجی 0
تعداد بازی: 10
تعداد برد: 1
تعداد باخت: 2
تعداد تساوی :7

امتیاز کسب شده: 10 امتیاز از 30 امتیاز ممکن


میانگین کسب امتیاز از هر بازی: 1

دیدگاه‌ها