کد خبر : 1604717 | 25 فروردين 1398 ساعت 11:47 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس: پسرِ ساری از چلسی بیرونم کرد!

سسک فابرگاس، ستاره سابق چلسی می‌گوید به اجبار این باشگاه را ترک کرده چرا که با ورود جرجینیو که از او به عنوان "پسر" ماتوریتزیو ساری یاد می‌کنند، دیگر جایی برای او در چلسی باقی نمانده بوده.

فابرگاس: پسرِ ساری از چلسی بیرونم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق چلسی که در فرصت نقل و انتقالاتی ماه ژانویه این باشگاه را ترک کرد و راهی موناکو شد، بعد از مدتها تصمیم گرفته درباره ماجرای خود در چلسیِ ماتوریتزیو ساری و علت جدا شدن از این باشگاه لندنی صحبت کند. فابرگاس مدعی است که با ورود جرجینیو، که از او به عنوان پسرِ ساری یاد می‌کنند، دیگر هیچ فضایی برای او در چلسی باقی نگذاشته و او را مجبور به ترک باشگاه کرده‌اند.

 

1397883

 

فابرگاس در چلسی دوران بسیار موفقی را پشت سر گذاشته. این هافبک خلاق اسپانیایی برای آبی‌های لندن 198 بازی انجام داده و با این تیم طعم قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس را چشیده است.

 

اما در سال 2018 با ورود جرجینیو از ناپولی، ستاره بخت فابرگاس در چلسی رو به افول گذاشت و سسک حالا می‌گوید ساری به نفع جرجینیو موضع گرفته و او را از باشگاه طرد کرده است.

 

1397884

 

فابرگاس در این باره گفت:" من این امکان را داشتم که قراردادم را با چلسی تمدید کنم و آنجا بمانم. ولی مربی جدیدی به تیم اضافه شده بود که با خود بازیکنی به چلسی آورده بود که برای او حکم پسرش را داشت".

 

ستاره سابق چلسی در ادامه گفت:" به همین دلیل و برخی دلایل دیگر ادامه حضور در چلسی برایم غیرممکن شده بود. وقتی می‌دیدم من از فلانی بهتر هستم ولی او همه بازی‌ها فیکس است و من نیمکت‌نشین، دیگر نمی‌توانستم تحمل کنم. برای همین تصمیم گرفتم تجربه جدیدی را شروع کنم و به اینجا آمدم. من معتقدم حضور در موناکو برای من تصمیم مناسبی بوده و با این تیم موفق خواهم شد".

 

دیدگاه‌ها